Stránky

11. 4. 2012

Kaviareň: Chantal cafe (Zvolen)


  • Adresa: Dukelských hrdinov 5, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Pon-štv: 7:00 - 17:00; Pia: 7:00 - 04:00; Sob: 20:00 - 04:00; Ned: -
  • Kaviareň je: fajčiarska aj nefajčiarska
  • Hodnotenie: 6/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Včera sme sa vybrali do Chantal cafe. Dokonca sme išli traja. Čím viac nápojov vyskúšame, tým väčší prehľad budeme mať. Pri vstupe sme uvideli podnik, zariadený v štýle medzi barom a kaviarňou. Dovtípili sme sa, že pri vchode je nefajčiarska časť a tak sme išli vedľa do nefajčiarskej. Usadili sme sa na príjemnej sedačke oranžovej farby. Vlastne celá kaviareň je ladená do oranžovej farby. Škoda že na pár miestach na stene už odpadla omietka a sú tam biele fľaky. Kaviareň v noci funguje aj ako Music bar, ktorý je na poschodí. Ale ten my už nehodnotíme. Keď sme sa usadili, prišla obsluha, ktorá nás mimochodom pozdravila už pri vstupe. Položila nám otázku, že čo si dáme. Ja som len použil moju obľúbenú vetu, že na rozbeh si dáme nápojové lístky. Z mne neznámeho dôvodu sme dostali jeden. Viac asi nemajú...

Objednali sme si celkom dobrú vzorku. Zalievaná káva pre Sokyho, espresso pre ďalšieho a ja som si objednal latté. Kým nám priniesla nápoje, čítal som si nápojový lístok. Na zadnej strane boli otváracie hodiny. To ma potešilo, že si nebudem musieť fotiť dvere s cedulkou. Horšie bolo, že sa nezhodovali ani v jednom bode. Nad recenziou som uviedol otváracie hodiny, ktoré boli na dverách.
Keď nám priniesli nápoje uvideli sme, že s prípravou si veľa námahy nedali. Priniesli za pohárik hnedého cukru pre všetkých. Mal som z toho zmiešané pocity. Na jednej strane je to výhoda, lebo si ho môžeme dať, koľko kto chce, na druhej strane mi to nepríde veľmi hygienické. Obraz o tomto trende si urobte každý sám. Na fotke to môžte vidieť aj Vy. Espresso nemalo dokonalú farbu, ale videl som už aj horšie. Chuťovo bolo tiež priemerné podľa kamaráta. O tom, že hovorí pravdu som sa presvedčil, keď som ochutnal latté. Bolo asi najhorkejšie, aké som kedy pil. Popri tom som mal po podnose rozsypanú škoricu. Sladká drobnosť takisto chýbala. Zalievaná káva bola v poriadku. Ale na tej sa dá málo vecí pokaziť. Pena na mojom latté spľasla skôr, ako som stihol odložiť mobil po tom, ako som latté odfotil. 
Ceny v kaviarni sú presne primerané kvalite kávy. Espresso stojí € 1 a s mliekom  € 1,10. Za latté som zaplatil  € 1,40 a zalievaná stála € 1.
Hygiena v kaviarni nebola na plný počet bodov a inak tomu nebolo ani na WC. Trošku viac poumývať umývadlo a aj iné časti by neuškodilo. Diery v stole tiež nepreferujem. Aj to je na fotke.
Body som strhol za kvalitu kávy, za obsluhu vrátane servírovania, za interiér a hygienu a posledný som strhol za nezhody medzi nápojovým lístkom a nápisom na dverách. Za normálnych okolností by mi to nevadilo, ale na nápojovom lístku je napísané, že v nedeľu je otvorené od 15:00 do 24:00. Prišiel som tam v nedeľu pred dvoma týždňami a na dverách bolo, že v nedeľu je zatvorené. Zbytočne som sa prešiel.

Podrobnú mapu nájdete TU




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára