Stránky

10. 4. 2012

Kaviareň: AVE coffe (Spišská Nová Ves)


  • Adresa: OC MADARAS Mlynská 39, Spišská Nová Ves
  • Otváracie hodiny: Pon - ned:   9:00 - 20:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 6/10
  • Wi-Fi: áno 
Recenzia:
Keď už som bol na východe, tak som navštívil aj obchodné centrum Madaras v Spišskej Novej Vsi. Jednu kaviareň som tam navštívil už dávnejšie a teraz som si vybral túto. Vyzerala najlepšie na prvý pohľad a okrem toho aj vyzerala ako kaviareň na rozdiel od iných. Prvý dojem bol ten, že tam opäť budem ako vo výklade. Ako je to už zvykom, že v nákupných centrách má kaviareň naleštené sklo smerom do chodby. Sadli sme si úplne dozadu, ale aj tak sme tam boli ako ryby v akváriu. Obsluha nás pri vstupe nezaregistrovala aj napriek tomu, že som sa dosť hlasne pozdravil. Kaviareň má interiér na úrovni, ale nie je to to, ako by to malo vyzerať.  Televízor bol pustený a v tom vidím malé plus tejto kaviarne. Obsluha prišla do 10 minút, keď som si chcel vybaľovať spacák. Objednal som si latté. Mal som po tej silnej káve predtým strašnú chuť na niečo jemnejšie. O ďalších 10 minút mi obsluha priniesla moje latte. Výzorovo sa nepodarilo. Kávu, ktorá sa vlieva do mliečnej peny som mal všade inde len nie tam, kde má byť. Môžete to vidieť aj na fotke, ak náhodou bude mať kaviareň pripomienky, ako minule jedna nemenovaná z Banskej Bystrice. Ako plus k servírovaniu hodnotím, že som dostal aj hnedý aj bely cukor so sladkou drobnosťou. Ďalšia výhoda bola, že som nedostal malý pohárik s vodou, ale dostal som minimálne 2 dcl vody. Chuť môjho latté bola už o inom ako výzor. Chutilo veľmi dobre a pena bola pevná. Samozrejme bez slámky sa latté ťažko pije. Mal som od toho polku tváre zašpinenú. Takisto je to aj na obrázku, ak by len predsa mal niekto námietky, že sa to stať nemohlo. Popri vychutnávaní dobrého latté a zápasení s penou sa na mňa pozrelo minimálne 500 ľudí z chodby a bolo mi to neríjemné. V kaviarni budete hľadať WC zbytočne. Musíte prejsť celé obchodné centrum aby ste sa tam dostali. O tých WC by som dokázal napísať tiež recenziu. To čo som tam videl som nevidel ani na verejných WC na železničných staniciach. Týmto pozdravujem pani upratovačku, ktorá mala evidentne voľno. Ale späť do kaviarne. Ceny v kaviarni sú nadhodené. Niežeby bola drahá, ale ku kvalite obsluhy a k prostrediu sa ceny jednoducho nehodia. Ďalej by som rád spomenul neskutočne zadymené prostredie. Nefajčiarom rozodne neodporúčam návštevu. Vrchol prišiel, keď sme dopili a prázdne poháre sme posunuli do stredu k stolu. Obsluha prešla okolo nás asi 7 krát, ale nepristavila sa. Tak sme začali stopovať, kedy si nás všimne. Prešlo 31 minút, kým si prišla zobrať poháre. Chápem, že osobný notebook za barom je silný dôvod, ale odtiaľ potiaľ. Za colu a Latté macchiato sme zaplatili 2,70€.

Dôvody, prečo som dal 6 bodov.
V prvom rade sa mi nepáčilo správanie obsluhy. Takýto prístup môže mať brigádnička na terase. To čakanie, aj keď v kaviarni bolo 5 ľudí bolo nepríjemné. WC ďaleko od kaviarne. Viem, že za to nemôžu, ale zákazníka to nezaujíma. Ďalej nám vadilo veľmi zadymené prostredie. Posledná vec bola, že súkromie v kaviarni je na bode mrazu a ticho tam takisto nenájdete.

1 komentár:

  1. Ja som mala nedávno žiaľ, tiež nepríjemnú skúsenosť. Obsluha nás takisto ani po 10 minútach nezaregistrovala, hoci sme sedeli na viditeľnom mieste avidentne ako noví hostia. Po tom , čo som sa rozhodla objednať si kávu pri pulte, prišla obsluha, ktorá mimochodom sedela so známymi pri stole a odkiaľ mala výhľad na nových hostí,namiesto obyčajného pozdravu, malého úsmevu /ale to už chcem asi priveľa/ na mňa vychrlila....čo vám dám....??....nuž stihla som sa akurát opýtať, či si takýto prístup osvojila v škole.....z príjemného posedenia nakoniec nič nebolo

    OdpovedaťOdstrániť