Stránky

24. 4. 2012

Kaviareň: Caffe Pascucci (Shopping Park Arkadia Trnava)

  • Adresa: Veterná 40/A, 917 01 Trnava
  • Otváracie hodiny: Po-Ne: 9:00-21:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 9* / 10
  • Wi-Fi: áno
  Recenzia:

Dnes som sa vybrala na nákupy do SP Arkadia v Trnave. A čo je najlepšie zakončenie únavného nákupného maratónu? Predsa dobrá káva! Rozhodla som sa pre jednu z kaviarní priamo v nákupnom centre – Caffé Pascucci, ktorá je orientovaná na poschodí, rovno oproti eskalátoru. Hneď pri príchode ma čašníčka milo pozdravila a nechala mi čas na vybratie nápoja z ponuky. Musím uznať, že nápojový lístok vyzeral skvele aj po obsahovej, aj po dizajnérskej stránke. 


Vybrala som si cappuccino s karamelom a pokiaľ som naň čakala, porozhliadla som sa po kaviarni. Je zariadená moderne, štýlovo, prevláda šedá a hnedá farba. Sedenie je riešené formou pohoviek alebo stoličiek, kaviareň je krásne presvetlená radom okien a presklenou strechou.
Cappuccino chutilo skvele, dostala som k nemu dva cukre a keksík. Čo ma dosť šokovalo, bol pohľad na šálku, ktorá bola navrchu trochu obitá, za čo som nemohla kaviarni dať plný počet bodov. Vytkla by som ešte, že nebol k dispozícii hnedý cukor, ale  inak k chuti nápoja nemám najmenšie výhrady, spôsob naservírovania sa mi páčil tiež. V kaviarni nebol problém chytiť wi-fi sieť a hrala tam príjemná, nevtieravá hudba. Sociálne zariadenia nie sú súčasťou podniku, čo by bolo vzhľadom na skutočnosť, že je umiestnená v nákupnom centre zbytočné. Celkovo k nim nemám výhrady, boli čisté a umiestnené len pár metrov od kaviarne. Klientela kaviarne bola skutočne rôznorodá, od rodičov s malými deťmi, cez študentov, biznismanov, až dôchodcov. Neodolateľne pôsobili tiež rôzne dezerty umiestnené v sklenej vitrínke.




Kaviareň určite odporúčam navštíviť! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára