Stránky

14. 4. 2012

Kaviareň: Café Bar Recesia (Zvolen)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa: Námestie SNP 15, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Po-St: 11:00-22:00; Št-Pi: 11:00-02:00; So: 11:00-22:00; Ne:-
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 3 / 10
  • Wi-Fi: áno (je v dosahu)
Recenzia:
 Prinášame Vám recenziu z kaviarne Recesia vo Zvolene. Aj keď by som Vám ju radšej nepriniesol. Už pri vchode dnu sme si všimli, že v kaviarni bežal v TV hokej a časté výkriky chlapov pod TV boli rušivý moment. Usadili sme sa na sedčke pri okne. Sedačka bola nepohodlná a nakláňala sa. Kamarátka si sadla na inú časť, ale tá sa nenakláňala, lebo bola podložená podpivníkmi. Vlastne všetko v kaviarni je vyrovnané podpivníkmi. Všimol som si, že stoličky pri bare boli hrdzavé a tak som si začal všímať aj ostatné časti nábytku. Stôl na spodnej strane bol olúpaný a tiež chytal hrdzu. A nebol jediný. Na stole boli podpivníkmi a nápojový lístok, ktorý bol zlomený a špinavý.
Potom prišla obsluha. Bol to milý pán a správal sa slušne. To bolo prvé a posledné plus kaviarne - správanie obsluhy. Nechal nám čas na výber a my sme si vybrali espresso a kamarátka latté.
Espresso sa podobalo skôr na colu ako na kávu. Cukor bol navlhnutý a ťažko sa vysýpal. Ale kladne hodnotím to, že som dostal aj vodu aj sladkú drobnosť, čo som v takomto podniku nečakal. Espresso stálo 0,95€. Za to čo som pil je to veľa. Na fotke môžete vidieť takisto zafŕkanú šálku aj podnos. Tá pena sama o sebe vyzerá podozrivo. Bola asi najredšia, akú som kedy videl.
Chuť latté bola samozrejme značne poznačená zlou chuťou espressa. Ale naservírované bolo pekne a vo veľkom pohári. Pena nebola najlepšia, ale pár minút vydržala.
Celkový dojem kaviarne  je zlý. Pripomína skôr krčmu a z názvu "Café Bar Recesia" by sa kľudne mohlo to "Café" vyškrtnúť.
A nakoniec to, že sa mi naskytol pohľad za bar a videl som, že na zemi sú hodené slamky. Presne také, aká bola v latté. Prešla ma chuť. S platením problém nebol a tak nám nič nebránilo opustiť tento bar.
Neplánujem sa sem vrátiť. Iba ak na kontrolu, či sa tu niečo pohlo k lepšiemu.

Podronú mapu nájdete TU

7 komentárov:

  1. Neviem co je toto za odbornika ked dokaze chut kavy zistit z late :D
    A on asi ani neviem ze tento podnik nieje vobec original kaviareň ako inde ale nech si da do suvisu ten napis CAFE BAR.Koli tomuto asi nedali len Cafe recesia .Chodim sem pravidelne a dokazem pochopit par veci ktore tu tento clovek vytkol ako napriklad ze kava je hnusna a este ze tuto kavu ma pol zvolena len bohuzial nie kazdy ma 15.000 eur na dobry kavovar.A na mieste tych co maju tento podnik by som sa teda stazoval na patricnu osobu kedze urobil tomuto podniku take meno.Ja sam viem ze najom v meste sa nepohybuje menej ako 1500eur cize myslim si ze aj ceny su prisposobene tomu aky najom majitelia maju. Ja tento podnik chvalim som fajciar ale napriek tomu ze sa tam nefajci chodime tam radi maju vyborne pivko,miesane napoje,super obsluhu a dobru atmosferu a ceny su uplne na super urovni co sa tyka mesta.Takze odkazujem panovi nech si chodi pisat kritiku do kaviarní a nie do dobrych zvolenskych podnikov. Dano

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chuť kávy som hodnotil z espressa. (Pozri obrázok).
      A súčasťou latté je práve espresso v kombinacií s mliekom. A chuť latté ovplyvňuje práve espresso.
      A keď sa Vám nepáči, že kritizujem tento podnik, nech si zmenia názov na "Bar Recesia".
      A mňa absolutne nezaujíma, aké pivo.
      Obsluhu som pochválil aj ja. Ja takisto píšem len svoj subjektívny názor a nikoho nenútim, aby sa podľa neho riadil. Niesom ani žiadny certifikovaný odborník na hodnotenie "Cafe Barov".

      Odstrániť
  2. Do recensie chodievam hlavne na kokteily. Kavu som tam nemal nikdy ale kokteily maju velmi dobre a maju siroky vyber. Si myslim ze by ste im mohli zvysit hodnotenie lebo ak si na vasej stranke vyberam podnik tak neznamena ze tam idem zakonite len a len na kavu.
    Paci sa mi ze davate hodnotenie podniku ale nepaci sa mi ze zrazate tolko bodov za zlu kavu si myslim ze vasa stranka by mohla posluzit aj ako podklad na vyber dobreho podniku nie len kavy. Dakujem. Andrej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme kokteily neskúšali, ale posnažíme sa to napraviť v blízkej dobe. Ale body išli dole aj za iné veci, čo by mal podnik napraviť.

      Odstrániť
    2. Ja si myslim ze by ste mali hodnotit podniky inak. V kazdom podniku sa najde nejaky drobny nedostatok a tak by potom nikto nemal plny ocet bodov. Co tam po troske hrdze a za krivu podlahu kaviaren tiez nemoze. A nemali by ste hodnotit tolko kavu ved je to len jeden z ponukanych napojov. A ja by som dal Recesii 6 alebo 7 z 10 bodov.

      Odstrániť
    3. Len tu bolo až príliš nedostatkov. A takisto si v kaviarni nemôžem objednať pivo, kávu, nealko a alko koktail + nejaké frappe, lebo po pive by som už len ťažko skúmal chuť kávy a ďalej už ani nehovorím. A v neposlednom rade sme neziskový web dokonca bez reklám, len aby sme vyhoveli ľuďom. A nechať v každej kaviarni namiesto cca 1,50€ 10€ je rozdiel. Ja osobne som navštívil 70 podnikov a investoval by som do toho 700€ minimálne. Keď budú peniaze, bude aj skúšanie viacerého sortimentu.

      Odstrániť
  3. Ja som nepovedal ze mate skusat desat napojov ale povedal som ze dat dobremu podniku 6 bodov len za to ze maju zlu kavu nie je nic moc

    OdpovedaťOdstrániť