Stránky

4. 4. 2012

Kaviareň: my space (Banská Bystrica)

  • Adresa: Na Troskách 25, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Po - Ne: 09:00 - 21:00
  • Kaviareň je: fajčiarska / nefajčiarska (časti sú oddelené)
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: nie
Recenzia:
Podnik patrí medzi ďalšie, ktoré sa nachádzajú v Europa shopping center v Banskej Bystrici. Najprv som len počul, že aj taká tam je, a keď mi povedali, že sa nachádza v Europe, len som prevrátil oči, že zase ďalšia, no táto ma veľmi príjemne prekvapila.
Podnik sa nachádza na prvom poschodí tohto obchodného centra celkom vzadu (prakticky nad hlavným vchodom). Hneď vedľa neho sa nachádza aj pizzeria. Ako jediná z kaviarní v Europe má oddelenú fajčiarsku a nefajčiarsku časť tak, že nefajčiarska sa nachádza vo vnútri, za presklennými stenami a fajčiarska na chodbe. Výhodou je, že je na konci chodby, takže ani okolo tej nefajčiarskej nie je veľmi veľký pohyb ľudí. Ja som si sadol dovnútra. Interiér je ladený do čisto bielej farby, čo je jednak celkom pekné a po druhé, že musia udržovať ukážkovú čistotu, inak by každý fliačik bolo vidno.
Okolo steny je kožený biely gauč, inade v podniku sú stoličky. Výhľad nie je úplne najideálnejší, lebo sa pozeráte priamo na diaľničný nadjazd alebo zozadu na konštrukciu nápisu "Europa". Každopádne príjemné prostredie vykompenzuje aj ten výhľad. Ďalšia vec, čo sa mi tu páčila bola, že stoly nie sú silou-mocou natesnané jeden na druhý, len aby ich tam vošlo čo najviac a teda je medzi nimi aj dostatočný odstup.
Nápojové lístky majú už na stoloch, čo ma potešilo, že som si ho nemusel pýtať. Objednal som si espresso tentokrát výnimočne aj s mliekom. Dostal som ho ani nie do minúty, čo sa mi páčilo. Zároveň mi sedí aj káva od ich dodávateľa, takže ja môžem povedať že mi veľmi chutilo. Dávajú bohužiaľ len biely cukor, ale to sa dá prežiť. Pena, farba aj chuť espressa zodpovedali vyššej triede podniku a teda musím dať takmer plný počet bodov. Obsluha bola milá a ústretová.
Jeden bod musím strhnúť za to, že tam nemajú toalety a je nutné vyjsť s podniku a nájsť si toalety niekde v obchodnom centre. Je síce jasné, že je to tam technicky nemožné namontovať, ale z pohľadu zákazníka mi to jednoducho prekáža.
Ak už chcete v Europa SC zakotviť v niektorej kaviarni, tak si vyberte určite túto, pretože je v nej nie len príjemné prostredie, ale je tam aj menšia koncentrácia ľudí a veľmi dobrá úroveň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára