Stránky

2. 4. 2012

Kaviareň: Paris Cafe (Zvolen)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa: T.G. Masaryka 6, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Pondelok - nedeľa: 0:00 - 24:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia: 
Dnešným zámerom síce nebola táto kaviareň, ale iné boli zatvorené, lebo bola nedeľa. Mal som isté obavy, ale tie sa nepotvrdili. Už pri vchode ma zajala farba stien a takisto aj svietidlá. Všetko dokopy vytváralo príjemnú atmosféru. Obsluha odzdravila hneď pri vstupe, ako to aj má byť. Usadili sme sa k stolu, na ktorom bol postavený šach. Mysleli sme si, že je pripravený pre VIP hostí. Neskôr som sa slušne opýtal, pre koho to tu vlastne je. Dozvedel som sa, že pre zákazníkov. Je to obrovské plus a pre niekoho aj dôvod, prečo ísť na kávu práve sem. Bola to prvá kaviareň, v ktorej som videl niečo takéto. Nebol to žiaden "vreckový šach", ale parádny a veľký kúsok. Nechýbal ani jeden panáčik, čo sa na Slovensku cení :). Šachovnice boli pri dvoch stoloch. Po tomto objave som už bol v "siedmom nebi" až do chvíle, keď mi priniesli espresso s mliekom. Lepšie povedané ja som si objednal espresso s mliekom ale priniesli mi bez mlieka. Kamarát si objednal zalievanú kávu, ale doniesli mu ju s mliekom. Teda aspoň to tak vyzeralo, lebo mlieko položili k jeho káve. Ale ako veľkú chybu to neberiem. Priniesla to naraz a rýchlo a to sa cení. Avšak bod strhávam za to, že ku káve som nedostal ani vodu ani drobnú sladkosť. Inú chybu som v kaviarni nenašiel. Ako veľké plus taksito hodnotím cenu. Za espresso s mliekom som zaplatil len 1€. To sa len tak vo Zvolene nevidí. Káva chutila dobre, aj keď som už pil vo Zvolene aj lepšie. Proste taký lepší priemer. Trošku rušivo môže pôsobiť aj fakt, že v podniku sa nachádza aj herňa. Občas bolo počuť nejaký ten výkrik, ale to len asi dva krát za hodinu. Hygiena v kaviarni je na dobrej úrovni. Obsluha je milá. Na každý plus má kaviareň aj mínus. Ale je tam pre mňa oveľa viac lepších momentov ako negatívnych. Bol som spokojný a určite sa sem ešte vrátim. A nielen kvôli šachu. WC je takisto pekné a čisté. Aspoň bolo, keď som tam bol ja. Pri odchode nás obsluha takisto milo pozdravila. Ešte doplním, že kaviareň sa nachádza cestou k autobusovej aj vlakovej stanici. Takisto aj námestie je blízko.
Na fotke môžete vidieť, že naozaj mliečko je pri zalievanej :)
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára