Stránky

15. 4. 2012

Kaviareň: Dolce Carezza (Spišská Nová Ves)


  • Adresa: OC MADARAS Mlynská 39, Spišská Nová Ves
  • Otváracie hodiny: Pon - ned:   9:00 - 20:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: nie
Recenzia

Pri nedávnej návšteve v Madaras centre sme boli s Tanatosom v kaviarni Ave coffe , ktorá na mňa veľmi nezapôsobila, ale bola som z nej zhrozená a preto som sa rozhodla navštíviť inú kaviareň. Vybrala som si so zámerom kaviareň, ktorá sa nachádza hneď vedľa nej a porovnať ju. Prvý dojem z kaviarne bol príjemný pred kaviarňou sa nachádzalo posedenie čo mi v iných prípadoch vadí pretože sa jedna a obchodný dom ale vtom to prípade mi to vôbec neprekážalo keďže oproti sa nachádzalo kvetinárstvo čo dodalo tomu lepšiu atmosféru a tiež lepšie než sa pozerať na výklady rôznych obchodov. 
Vo vnútri sa nachádzali moderne biele stoličky a v strede okrúhli stôl, podľa je tmavohnedej farby a cele je to vymaľované v oranžovej farbe a k tomu sa tam nachádzalo aj akvárium čo ma milo prekvapilo . Okrem iného môžem spomenúť že si pri popíjaní kávičky môžte dať aj zákusok. Ja som si zámerné vybrala posedenie vonku, ktorej časť do polovice skla bola biela. Uprimne, myslela som si, že sa troška načakám, dokým príde obsluha. Na moje prekvapenie obsluha už pri usádzaní vyšla von, pozdravila a spýtala sa ,čo si dáme. Ja som si objednala caffe espresso, na ktoré som nečakala dlho, pri donesení som myslela ,že zle vidím, chýbal mi cukor, ktorý sa nenachádzal na podnose, ale nachádzal sa na stole v cukorničke ,ktorá nevyzerala najlepšie a zaváhala som, či si ho mám dať. Vyhrala u mňa každopádne chuť sladšej kávy, ktorá nebola primeranej kvality nič extra, ale ani nič hrozne a tiež mi tam chýbala drobná pozornosť. Za tú cenu 1€ by to malo byť samozrejmé. Po tom ako som dopila kávu, prišla hneď obsluha, ktorá sa ma spýtala, či si ešte niečo dám, alebo zaplatím. Ja som zaplatila, obsluha sa poďakovala za návštevu s prianím pekného dňa. Odišla stým, že pri najbližšej návšteve obchodného domu nájdem kaviareň, kde si môžem isť bez obáv sadnúť. Ako každá kaviareň v obchodnom centre nemá vlastné WC a preto musíte využiť WC spoločné pre všetky obchody. V tomto prípade Vám odporúčam ak sa dá, choďte inde, alebo to jednoducho vydržte. To čo som videla tam, to som snáď ešte nikde nevidela. Na toalete neznesiteľný smrad (čo by sa ešte dalo), ale  to že každá WC kabínka bola špinavá od rôznych exkrementov, čo bola na mňa už prisilná káva...


Prečo som dala 7 bodov?
Bod som strhla za to, že WC bolo ďaleko od kaviarne a navyše bolo v stave v akom bolo. Za čo každopádne ale kaviareň nemôže. Druhý bod strhávam za tú cukorničku.Tretí bod zato, že ste priamo v dianí a nie je tam súkromie a tiež mi chýbalo Wifi pripojenie, čo môže odradiť. Zákazník si môže vybrať kaviareň, kde je pripojenie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára