Stránky

13. 4. 2012

Kaviareň: Sun Caffé (Banská Bystrica)

Stránka už dlhší čas funguje na adrese
  • Adresa: Tibora Andrašovana 46, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny:  Pon - Ned: 7:30 - 22:00 
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 10 / 10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Včera sme navštívili Sun caffe na kopci nad Banskou Bystricou, blízko nákupného centra Europa. Píšem recenziu až dnes, lebo včera sme toho mali veľa. 
Pri vstupe nás pozdravila obsluha prvá a informovala nás, že kaviareň je nefajčiarska a fajčiť sa môže na terase von. Kaviareň sa skladá z dvoch miestností. Jedna je krajšia ako druhá. Niečo sme pre Vás aj nafotili, lebo je to jednoducho krásny interiér. Svetlá majú jedinečné a stoja za zmienku. S pripojením notebooku do elektriky nebol problém. 
K stolu prišla obsluha a my sme si najprv objednali ako vždy nápojové lístky. Andonisus sa nechal pri výbere inšpirovať kávou, ktorú uvidel na nápojovom lístku v kaviarni pár hodín predtým. V tejto kaviarni sa však nenachádzala a tak vyskúšal pohotovosť obsluhy. Objednal si "ruskú kávu" (káva s vodkou). Priniesli mu za veľký pohár kávy s vodkou. Vravel, že to bolo vynikajúce. Šľahačku mu priniesli v miske na podnose. Cenovo to až tak veselé nebolo. Ruská káva stála cca 3,50€. Naučtovali nám vodku zvlášť a kávu zvlášť. Normálne sa cena pohybuje okolo 2.40€. Inak boli ceny príjemné vzhľadom ku kvalite služieb.
Ja som si objednal espresso. Dostal som ho pekne naservírované aj so sladkou drobnosťou. Chýbal mi tam hnedý cukor, lebo v kaviarni tejto triedy by sa mal štandardne podávať. Chuťovo bolo espresso vynikajúce.
Pena a farba bola podľa mojich predstáv. Dokonca sa mi páčil aj riad, ktorý som dostal na stôl.
Čo sa týka WC, bol som nadmieru spokojný, aj keď v jednom mieste pri umývadle bolo na podlahe rozliate niečo lepkavé. K hygiene v podniku nemám žiadne pripomienky. Prach alebo špinu sme nenašli.
Kaviareň je vhodná aj pre deti. Z kaviarne je pekný výhľad na okolie. Parkovanie je veľké plus, lebo parkujete prakticky priamo pred kaviarňou. Pri platení nevznikol problém a obsluha nás pozdravila aj pri odchode.
Tejto kaviarni nemám čo vytknúť. Nič by som v nej nemenil, lebo funguje dokonale. Snáď len servírovať aj hnedý cukor.

Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára