Stránky

26. 4. 2012

Kaviareň: Caffé & Bar Largo (Trnava)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa: Trojičné námestie 5, 917 01 Trnava
  • Otváracie hodiny: Po-Št: 8:00-22:00; Pi-So: 8:00-24:00; Ne: 14:00-22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 8 / 10
  • Wi-Fi: mestská wi-fi sieť v dosahu
  Recenzia:

Dnešný slnečný deň priam lákal na vybehnutie za dobrou kávou. Vybrala som si podnik na Trojičnom námestí s názvom Caffé & Bar Largo, nakoľko som tam ešte nikdy predtým nebola. Hneď na pohľad ma zaujala terasa s pekným posedením a výhľadom na celé námestie. Svoje kroky som však namierila dovnútra, aby som mohla zhodnotiť kaviareň objektívne, nielen z terasy. Pri vchode ma čašník milo pozdravil a vybrala som sa do zadnej časti kaviarne. Je zariadená moderne, nachádzajú sa v nej boxy na sedenie alebo stolíky so stoličkami. Pôsobila na mňa dosť tmavo. Bol pustený televízor, naladený na jednu slovenskú komerčnú stanicu, čo na mňa pôsobilo dosť rušivým dojmom. Oceňujem nápojový lístok, z ktorého má zákazník na výber z mnohých nápojov, ale aj dezertov. Vyskúšala som, klasicky, espresso, ktoré mi čašník doniesol o pár minút. Obsluhe nemám čo vytknúť. Káva bola naservírovaná pekne, s dvomi cukrami a malým koláčikom, čo veľmi oceňujem. Chýbal mi tam však pohárik vody.

Dovtedy som kaviareň hodnotila veľmi pozitívne. To sa zmenilo keď som uvidela toalety. Určite by ma nenaštvalo, keby boli trochu čistejšie, bol by tam toaletný papier a obrúsky na ruky. Toto moje prvotné výborné dojmy z kaviarne dosť ochladilo a v budúcnosti sa tam určite vrátim, aby som zistila, či to bola zhoda náhod, alebo sú toalety v takomto stave pravidelne. Je jasné, že za toto som kaviarni nemohla dať plný počet bodov.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára