Stránky

8. 4. 2012

Kaviareň: Seven cafe (Banská Bystrica)

  • Adresa: Kapitulská 12, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Po - Št: 09:00 - 22:00, Pi: 09:00 - 24:00, So: 10:00 - 24:00, Ne: 10:00 - 22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 9 / 10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Na kamarátov návrh, sme sa vybrali prede pár dňami do tejto kaviarne. Popravde sa mi ani veľmi nechcelo keď mi povedal, že v podniku je zároveň aj herňa, k čomu ja mám zásadný odpor. No presvedčil ma, že herňa vôbec nezasahuje do prostrdia podniku.
A mal pravdu. Keď sme prišli do kaviarne, tak samotný interiér kaviarne vôbec nepôsobí, akoby ste boli v herni, tá je oddelená závesom. V tom čase tam nikto nehral, tak neviem, či tie automaty vydávajú aj nejaké zvuky.
Mimochodom podnik je celkom malý a útulný, nie je tam nejak veľa miest na sedenie, odhadom asi okolo 20. Majú tam kožené kreslá a stoličky, veľmi pohodlné a príjemné na sedenie.
Po príchode sme sa hneď opýtali na zástrčku, kde by sme si mohli rozložiť notebook. Nevýhodou je, že je len jedna a aj to za chladničkou, ale na druhej strane nás prekvapila obrovská ochota obsluhy, pretože pohotovo nám povedala, že nie je problém chladničku odtiahnuť a zástrčku použiť. Usadili sme sa teda, nápojové lístky majú už na stoloch, čo je ďalšie plus.
Na Vaše sklamanie musím tentokrát povedať, že sme v tejto kaviarni neotestovali kávu. Už sme boli v iných podnikoch a na kávu sme akosi nemali už vôbec chuť. Ja som si dal horúcu jahodu s vanilkou a Tanatos akýsi špecifický drink so šľahačkou. No boli sme aj tak nadmieru spokojní. Nápoje sme dostali takmer okamžite, žiadne zdĺhavé čakanie.
Pri platení taktiež nebol problém, pretože majú takzvané "normálne ceny", teda zaokrúhlené na 10 centov. (Po novom už za ceny, ktoré nie sú zaokrúhlené na 10 alebo 5 centov strhávame bod).
Sociálne zariadenia majú tiež v poriadku, tak ako sa patrí.
Myslím, že s týmto podnikom sme tiež nadmieru spokojní. Veľmi dobrá a ochotná obsluha, čistá a pekne zariadená kaviareň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára