Stránky

1. 4. 2012

Kaviareň: Milionár (Zvolen)


  • Adresa: T. G. Masaryka 15, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Pondelok - nedeľa: 0:00 - 24:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 6/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Dnes som sa náhodou vybral na návštevu do tejto kaviarne. Veľa ľudí si tu krátia čas, keď čakajú na autobus. Takže o zákazníkov núdzu táto kaviareň nemá. Ale chcel som si to overiť na vlastnej koži. Zaparkoval som blízko kaviarne (cca 4 metre ) a to sa mi páčilo. Ďalej som si ako vždy prečítal ceduľku na dverách. Až vtedy som zistil, že ako sa to vlastne volá a že je tam aj herňa. Také kaviarne neuznávam, ale táto bola iná. Herňa bola síce v tej istej budove, ale ani som o nej nevedel. Bola za závesom a až na konci chodby. Tak som si sadol ku stolu. Interiér ma príjemne prekvapil. Ladený do zelenej farby a pohodlné sedenie.
Nápojový lístok by sa ale hodil skôr do baru ako do kaviarne. Bol zapichnutý v stojane a obsahoval dokopy asi 10 nápojov z každej strany. Keď som si ho pozeral uvidel som, že espresso stojí 1,25€. Predražené! Luxusná kaviareň na hlavnom námestí má lacnejšie espresso a to ešte nehovorím o kvalite. Kaviareň je jedna miestnosť  tvare štvorca. Pár okien smerom na parkovisko ma aspoň uisťovalo, že auto mi tam ešte stojí. Celkom ma to potešilo, lebo kaviareň je v blízkosti ako autobusovej, tak aj vlakovej stanice a okolo kaviarne sa pohybujú rôzni ľudia. Treba si dávať pozor na svoje veci.
Obsluha sa mi nepozdravila ani pri príchode, ani pri  odchode. To by nebolo najhoršie. Čakal som asi 15 minút  na to, aby som povedal, že chcem espresso s mliekom. Ďalších 10 minút som ju nevidel. Keď mi priniesla espresso, celkom ma potešila. Vyzeralo pekne a chutne. Chýbala mi tam však čistá voda, ale sladká drobnosť nechýbala. Celkový dojem z kávy som mal dobrý. Teda až na tú cenu.
WC boli udržiavané a čisté, až na podlahu. Podlaha bola veľmi špinavá aj v kaviarni. Preto som strhával jeden bod. Ďalší bod padol na cenách nápojov a ďalší bod za správanie a nepozornosť obsluhy.
Extra bod strhávam za to, že poza chrbát mi chodili na WC rôzne "individuá" zo stanice, ktoré mali svojskú arómu. Dvere do kaviarne boli pokazené a v kaviarni bol nepríjemný studený prievan.
Pri odstránení nevhodných "návštev" a neprofesionálneho správania personálu som bol spokojný. Kaviareň je asi najlepším miestom na posedenie v širokom okolí tejto časti Zvolena. V lete sa návšteva oplatí ešte viac, lebo tam nebude studený ale príjemný prievan :)

Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára