Stránky

1. 3. 2012

Kaviareň: Santtos caffe bar - (Zvolen)

  • Adresa: Námestie SNP 24/37 Zvolen
  • Otváracie hodiny:  pon-štv: 07:00 - 24:00, pia: 07:00 - 03:00, sob: 10:00 - 03:00,  ned: 10:00 - 24:00
  • Kaviareň je: fajčiarska, nefajčiarska (oddelené)
  • Hodnotenie: 8 / 10
  • Wi-Fi: áno (zadarmo)


Aktualizované 2.5.2012 o správne údaje.


Recenzia:
Kaviareň má priam luxusnú polohu, kedže sa nachádza priamo na najväčšom námestí na Slovensku. Na prvý pohľad z ulice je ju ťažšie spoznať od pubov čo sú naokolo. Keď stojíte pred kaviarňou, nemáte pocit že to vo vnútry bude nejaký pekný podnik. No opak je pravdou. Keď vstúpite do kaviarne, máte na výber časť so stoličkami a vzadu po schodoch hore sú pohovky. Kým sa v interiéry zorientujete, chvíľku Vám to potrvá. Aj keď je kaviareň trošku rozdelená na veľa menších častí, len to pridá na dojme, že súkromie je tam na vysokej úrovni. Preto by som odporúčal kaviareň na pracovné stretnutia a na osobné rozhovory. Dojem z kaviarne kazí zadymenosť priestorov. Keď už vadil cigaretový dym aj mne, tak to je už čo povedať. Ceny sa pohybujú v priemernej kategorií (Presso s mliekom 1,20€). Lákadlom do tejto kaviarne je pre mňa naozaj kvalitná káva. Ku káve dostanete ako tradične pohárik vody, 2 kusy cukru a čo mňa vždy v dobrej kaviarni poteší, tak to je nejaká sladká drobnosť, ktorá tu takisto nechýba. Trošku ma tu niekedy zarazilo správanie personálu. Raz sa mi stalo že mi naučtovali niečo iné, ako som si objednal. Inokedy sa obsluha správala ako nemý sluha a bolo to bez komunikácie. Ale s týmto som sa stretol len u jedného zamestnanca. Čistota riadu a stolov je na dobrej úrovni. Nadmieru spokojný som bol aj s kvalitou WC.
Plusy: Kvalitná káva, pohodlné posedenie aj na dlhšie chvíle, hygiena, skvelé mliečne koktaily.
Mínusy: Zafajčený priestor, niekedy obsluha, nie najkrajší interiér, ceny niektorého alkoholu sú dosť nadhodnotené.
Odporúčanie: Túto kaviareň odporúčam na obchodné stretnutia a na posedenie s priateľmi. Nefajčiarom sa tam veľmi chodiť neoplatí, lebo celkový dojem pre nich bude zlý. Ak tak len v hodinách, keď tam nieje veľa ľudí. Pre rodiny s deťmi určite táto kaviareň nieje.
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára