Stránky

7. 3. 2012

Kaviareň: Joj cafe (Bratislava)

  • Adresa: Einsteinova 18, Bratisalva. Aupark
  • Otváracie hodiny: Po - Ne: 09:00-22:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska -
  • Hodnotenie: 9*/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Túto kaviareň sme navštívili v polovici októbra a preto nemusia byť všetky údaje aktuálne, ale prinášame Vám recenziu, poskladanú z údajov a zo skúseností, čo máme poznačené odvtedy. Kaviareň som v prvom rade porovnával s ďalšou kaviarňou joj cafe v Žiline, kde som už bol viac krát. Pri príchode som uvidel, že kaviareň nemá tak výhodnú pozíciu ako v Žiline, keď hodnotím odstup od okoloidúcich a súkromie. Ale to je asi prvé a posledné mínus, ktoré som našiel. Personál bol takisto profesionálny a rýchly. Hygiena bola na vysokej úrovni a takisto čistota riadu, na ktorom nám servírovali svoje špeciality. Presso s mliečkom vynikajúce a takisto aj latté.  Ceny sú umiestnené presne k tomu, čo kaviareň ponúka. Aj keď si viacej priplatíte, musíte s tým rátať, keď sa vyberiete do tak kvalitnej kavairne. Všetko je pomerne rovnaké ako aj v Žiline, ale tu častejšie stretnete nejaké osobnosti z TV alebo sú tu častejšie nejaké akcie so zaujímavými hosťami. Aj preto si vyslúžili v mojom hodnotení aj hviezdičku narozdiel od "sestry" v Žilne. Kaviareň je vhodná aj pre rodiny s deťmi. Bol som nadmieru spokojný so všetkým, čo som videl a aj ochutnal. Proste joj cafe má svoju úroveň, nech si každý vraví, čo chce.
Podrobná mapa TU

2 komentáre:

  1. vhodne pre rodiny s detmi? nefajci sa tam nahodou?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som tam nikoho fajcit nevidel a ani popolnik na stole nebol tak neviem

    OdpovedaťOdstrániť