Stránky

9. 3. 2012

Kaviareň: IN cafe (Zvolen)

  • Adresa: Strážska cesta 25-29; Zvolen ( V Hobby centre pri Tescu)
  • Otváracie hodiny: 08:00 - 22:00 Denne
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: nechytil som
Recenzia:
Dnes som robil hlavnú recenziu z kaviarne McCafé, ale cestou domou som narazil na tento podnik. Nachádza sa v Hobby centre a je prepojený aj s obchodným domom s veľkým modrým T. Už keď som uvidel kaviareň, pripomenulo mi to akvárium, čo mám doma. Kaviareň sa nachádza na rohu uličky a je obklopená veľkými sklenenými tabuľami, ale to už uvidíte na fotke, ktorú som pre Vás odfotil. Jeden z vchodov bol zatvorený a tak som išiel vedľajším. Na môj pozdrav obsluha reagovala okamžite, čo ma dnes mimoriadne potešilo. Objednal som si presso za rozumnú cenu a čakal som. Netrvalo dlho a už som ho mal na stole pekne naservírované. V kaviarni bolo čisto a k hygiene zariadenia rovnako ani k hygiene servírovania a riadu nemám výhrady. Ten pocit, že tam sedím ako vo výklade ma však prenasledoval celé posedenie. Avšak som pre Vás nestihol zmapovať, ako je to tam s WC, lebo som už nemal toľko času. Nabudúce to napravím, keď budem mať cestu okolo. Späť k môjmu pressu. Bolo jedno z tej lepšej vzorky môjho hodnotenia vo Zvolene. Bol som spokojný aj s obsluhou aj s kávou aj s cenami. Trošku mi vadilo fajčiarske prostredie a hlavne ma išlo roztrhať z toho nalešteného skla všade okolo, cez ktoré som cítil každý pohľad nakupujúcich, čo prechádzali okolo.
Podrobnú mapu nájdete TU

5 komentárov:

  1. In Café nemá samostatné WC má ich len Hobby Expres a inak cez tie sklá veľmi do kaviarne z chodby nevidno najmä ak sa sedí na zadnom gauči,alebo svieti slnko.
    Tie dvere boli zavreté z dôvodu,že čašníčkam mrzli riťky,keďže majú kaviareň rovno pri vchode a ak za päť minút sa automatické dvere otvoria 10x ,a do kaviarne zaveje nepríjemný chlad z vonku,nepáči sa to ani hosťom..Preto ich dočasne zavreli..
    Inak sa mi recenzia páči, som stály kávičkár v In Café a obsluha je geniálna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kvalitná recenzia??? V obchodných domoch buď máme kaviarne s povoleným fajčením a teda oddelené od verejného priestoru nie inak ako sklenou stenou, alebo máme kaviarne nafajčiarske a teda i bez možnej sklenenej steny (k iným kombináciám sa nebudem vyjadrovať). V oboch prípadoch teda človek v kaviarni akéhokoľvek obchodného domu logicky takmer vždy pozerá do pasáže, kde sa pohybujú ďalší ľudia. Teda pre mna z tejto recenzie vyplýva len to, že kávu majú z tej lepšej vzorky vo Zvolene a obsluha je celkom príjemná. Osobne by som očakával viac kritérií k recenzii, aby som si na ceste cez BB a ZV mohol vybrať v nejakom obchoďáku skutočne príjemnú kaviareň na oddych.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si treba prečítať viacero recenzí a niečo sa určite vyberie..
      http://www.kamnakavu.eu/2012/04/kaviaren-my-space-banska-bystrica.html

      Odstrániť
    2. Keď sme pritom, budeme radi, ak napíšete vlastnú recenziu my ju radi prečítame a uverejníme pokiaľ bude v poriadku.

      Odstrániť
  3. No tak viac o miestnosti cca 9x9 metrov oddelených sklom z dvoch strán na rohu chodby napísať nedokážem. Ak máte konkrétnu otázku, rád sa tam vrátim a zistím to.
    Ospravedlňujem sa za "odfláknutú" recenziu. Do budúcna si niečo dovymýšľam...

    OdpovedaťOdstrániť