Stránky

23. 3. 2012

Kaviareň: Cafe Bar Šiva (Banská Bystrica)

  • Adresa: Robotnícka 1, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Po - Pi: 7:30-21:00, So,Ne: zatvorené
  • Kaviareň je: fajčiarska / nefajčiarska (časti sú od seba dobre oddelené)
  • Hodnotenie: 8/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Dnes som bol opäť v Banskej Bystrici hľadať vhodnú kaviareň pre recenziu. Nechal som si poradiť a vybral som sa na hore uvedenú adresu. Keď som uvidel, ako je kaviareň blízko hlavnej cesty, tak som mal pocit, že toto mi bude prekážať. Opak bol pravdou. Po prechode dvermi bolo všade okolo ticho a bolo počuť len príjemnú hudbu z rádia. Pri prechode okolo pultu na môj pozdrav nikto nereagoval. Sadol som si do nefajčiarskej časti a chcel som napísať recenziu priamo z kaviarne. Problém sa vyskytol vtedy, keď som nenašiel miesto, kam by som môj notebook pripojil do elektriky a baterka bola na dne. Tak som musel čakať na písanie až domov. Wi-Fi som však chytil. Po neodzdravení pri vstupe prišiel ďalší zlý bod pre kaviareň. V miestnosti bola nainštalovaná kamera. Nič príjemné, keď Vám do šálky "čumí" kamera. Nápojový lístok bol položený na stole. Obsahoval rôznorodý sortiment a bol prehľadný. Trošku ma prekvapilo, že v nápojovom lístku sa písalo, že espresso obsahuje 8g kávy. Neviem či to bolo chybne vytlačené, alebo to tak naozaj pripravujú. Ale prikláňam sa k verzií, že to tak má byť. Po chvíľke čakania prišla obsluha. S veľkým úsmevom sa mi pozdravila a tým si u mňa "vyžehlila" neodzdravenie pri vstupe. Objednal som si ako vždy espresso. Zatiaľ som si prezrel interiér a čistotu. Oboje bolo v poriadku. Interiér pôsobil príjemne a útulne. Mal som aj pocit súkromia. Keď sa objavilo na mojom stole espresso, bol som milo prekvapený z dokonalej farby peny. Aj chuťovo bolo vynikajúce. Akurát môžem vytknúť to, že ku káve som dostal ako malú sladkosť cukrík na cmúľanie. Mne sa to ku káve jednoducho nehodí. Následne na to som sa pobral obzrieť si WC. Pri vstupe dnu som sa skoro prizabil, lebo svetlo sa zapínalo automaticky, ale až po niekoľkých sekundách. Ďalej mi vadilo, že som sa v priestoroch WC lepil na podlahu (niečo tam bolo rozliate). Čistota mohla byť aj lepšia a hlavne čistota stropu. A keď už som pri tom strope, tak by sa zišlo ho aj opraviť. Vrátil som sa k stolu zobral peňaženku a išiel zaplatiť k pultu. Pri platení problém nenastal. Cena espressa bola € 1,33.
Celkovo hodnotím kaviareň na 8 bodov z 10. Káve nemám čo vytknúť a ani zariadeniu (Wi-Fi aj TV bolo funkčné), ale WC neboli celkom v poriadku a ani kamera nad stolom ma nepotešila. Čo sa týka obsluhy, tiež nepodala výkon na 100%.
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára