Stránky

20. 3. 2012

Kaviareň: Cafe Lounge (Banská Bystrica)

Stránka už dlhší čas funguje na adrese
  • Adresa: Jána Cikkera 5, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Pon-pia: 7:00-22:00; Sob: 8:00-22:00; Ned: 14:00-22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 8/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Dnes sme tak uvažovali, že ktorú kaviareň dnes navštívime. A tak sme zadali do vyhľadávača a povedali si, že tú kaviareň ktorú nám vyhodí ako prvú, tak tú navštívime. Práve túto kaviareň nám "vyhodilo" ako prvú a tak sme čakali, čo nás tam čaká. Tesne pred obedom sme zamierili na hore uvedenú adresu. Našli sme to pomerne rýchlo, lebo je to kúsok od hlavného námestia v Banskej Bystrici. Ulica, na ktorej sa kaviareň nachádza je rovnobežná s námestím SNP. Pri vchádzaní do kaviarne nás prekvapilo pekné prostredie. To bolo naozaj pekné, luxusné a na prvý pohľad čisté. Jediná vec ktorá nám vadila bola, že okná boli vo výške chodníka a každý kto išiel okolo pozeral, že čo asi tak máme v šálkach. To bolo veľmi nepríjemné. Ale na obranu kaviarne musím dodať, že sú k dispozícií aj miesta, na ktoré priamo z ulice nevidno. Už ani neviem koľký krát sa mi v tejto kaviarni stalo, že obsluha prišla k stolu ako na hotové, že co si dáme. Slušne sme ju poprosili o nápojový lístok. Ten bol preľadne postavený a tak nebol problém vybrať si. Objednali sme si ako tradične presso. Najprv sme boli prekvapený že presso samo o sebe stojí 1,49. Ale nakoniec to bola už aj cena s mliekom. Ale táto informácia mi v nápojovom lístku chýbala. Servírovanie bolo na prvý pohľad perfektné a nechýbal ani hnedý cukor. Pri otočení šálky som však zistil, že ono to až tak čisté nie je. Pri podrobnom skúmaní interiéru sme našli ďalší nedostatok. Aj keď v kaviarni bolo čisto, na miestach kde dobre nevidieť bola asi centimetrová vrstva prachu. A nejednalo sa o jedno miesto, ale bolo takých miest viac čo sme našli prach, keď sme sa na to zamerali. Chuť pressa bola dobrá. Teda aspoň môjho. Kolega sa sťažoval, že mu v presse plávajú zrniečka kávy v neobvyklom množstve. Keď vypil šálku do dna, ukázalo sa, že na dne je skutočne veľa zrniečok. Ja som to vo svojom presse nemal. WC sú v poriadku a povedal by som, že aj nadštandard. Obsluha síce mohla byť aj slušnejšia, ale s prižmúrením oka by sa to dalo predýchať. Platenie prebehlo v poriadku, aj keď suma 1,49 sa ťažko platí v kaviarni. Tak sme nechali ten cent ako pozornosť :). Odchádzali sme s celkom dobrým pocitom a určite by som kaviareň odporúčil všetkým. Až na malé detaily ako prach na menej viditeľných miestach, jedno nie najlepšie presso je to výborná kaviareň so všetkým, čo k dobrému podniku patrí. Nechýba TV ani Wi-Fi.
Podrobnú mapu nájdete TU

4 komentáre:

  1. Jedna navsteva mi bohate stacila. Sedeni na tych kreslach je ako keby som sedel na taburetke pri bare :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A stôl vzhľadom ku kreslu nie je v dobrej polohe :D Už mi tam chýbal iba podbradník.

      Odstrániť
    2. Keby sa tam nefajcilo poviem ze kinderbar :D

      Odstrániť
    3. Objavili sme aj lepšie kinderbary. By ste sa divili :)

      Odstrániť