Stránky

28. 3. 2012

Kaviareň: Bystrica (Banská Bystrica)

  • Adresa: Horná 7, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Pon-pia: 7:30 - 22:00; Sob: 8:00 - 22:00; Ned: 8:00 - 22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 2/10
  • Wi-Fi: nie
Recenzia:
Do tejto kaviarne sme našu návštevu dlhšie plánovali. Vraveli sme si, že na prvý pohľad podnik z vonku vyzeral sympaticky. Bohužiaľ táto idylka sa nám rozplynula hneď po otvorení dverí.
Interiér je na prvý pohľad nevhodný a staromódny pre kaviareň. Pri vchode nás už zdravila obsluha. Niet divu, lebo sme boli po celý čas v kaviarni jediný. Kto vie prečo...
Usadili sme sa k stolu, ktorý vyzeral aspoň trošku pevne. Na stole síce bola cukrovnička a obrus od pivného dodávateľa. Hlavné bolo, že nápojový lístok tam nebol. Tak sme si ho vyžiadali. Nebudem ho dlho opisovať, len poviem, že bol vytlačený na A4 z wordu a na druhej strane boli dopísané nápoje perom. Keď kaviareň aktualizuje cenník len pri prechode na inú menu, stáva sa to často. Nikde sme však nevideli WC. Opýtali sme sa teda obsluhy. Odpoveď ma síce pobavila, ale len do určitej chvíle... Keď som to išiel skontrolovať, sranda ma prešla... Fotku, ktorú sem prikladám Vám všetko objasní. Pár desiatok pavúkov nad hlavou, nejaká tá pavučinka a pisoár si môžete pozrieť aj Vy. Doplním, že na WC musíte ísť z kaviarne von a pekne cez dvor. Že tam bola zima nestojí za zmienku.
Objednali sme si capuccino a espresso. Priniesli nám to na zle umytom riade a bez akejkoľvek pozornosti. Prvý krát v živote som si cukrovil kávu z cukrovničky zo stola. Nechcem vedieť, že odkedy to na tom stole bolo otvorené a zvlhnuté. Keď si pomyslím, čo všetko sa tam mohlo dostať... Preferujem spôsob hygiencky baleného cukru.
Dlho som rozmýšľal, ako napíšem o chuti kávy bez vulgarizmov a sprostých slov. Ale taký hnus som ešte nepil. Teda sme nechali polovicu šálok nedotkuných. To sa jednoducho nedalo. Fotku môjho capucina Vám musím ukázať. Tá fotka je fotená tesne po prinesení na náš stôl. Mne to pripadalo, že včera si ho niekto objednal a následne si to rozmyslel a tak tam počkalo na mňa. Minimálne polka espressa a capuccina ostali v bezpečí - v šálkach. Ja som už pri odchode avizoval isté tráviace ťažkosti. Nechcem vedieť, čo by sa stalo, ak by sme to dopili do dna.
Ak Vám môžem odporučiť, tak sa vyhnite sa návšteve tejto kaviarne. Teda aspoň pokiaľ nezmenia zariadenie, čistotu, teplotu, kvalitu kávy a drobnosti ako cukor na stoloch a nápojový lístok. Tie dva body som udelil za správanie obsluhy. Snažila sa usmievať a pekne pozdravila.
Čo sa týka ceny, nápoje sú predražené vzhľadom na kaviareň. Za tú istú cenu nájdete inde oveľa lepšiu kaviareň.
Nedá mi, aby som sa sem nevrátil na kontrolu o pár mesiacov. Uvidíme nakoľko sa podmienky v kaviarni zlepšia / nezlepšia.

Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára