Stránky

12. 3. 2012

Kaviareň / Bar: Bamboo bar (Banská Bystrica)


  • Adresa: Dolná 52, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Po - Št: 7:30 - 22:00, Pi: 7:30 - 24:00, So: 9:00 - 24:00, Ne: zatvorené
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 11/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Asi sa teraz pýtate, či v hodnotení kaviarne som neurobil nejaký preklep, keď som dal hodnotenie 11 bodov z desiatich. Nie neurobil, pretože táto kaviareň je skutočne výnimočná a vysoko nad štandard všetkých kaviarní (a to ich boli desiatky), ktoré som doteraz navštívil.
Kaviareň sa nachádza takmer na spodku Dolnej ulice v Banskej Bystrici, keď idete od Europa SC, je po ľavej strane. Navonok je to nenápadný podnik, ale keď som vošiel dnu, bolo to o niečom inom.
Kaviareň činí jedna veľká miestnosť s prekrásne zariadeným interiérom. Steny, stoličky a pohovky sú zladené do banánovo žltej farby, ktorá robí miestnosť opticky väčšou a teplejšou. Na stenách a za barom sú rôzne maľby rastlín bambusu. V kaviarni sú sklenené stoly z hrubého skla a každý má vygravírovaný nápis s názvom a logom kaviarne. Sedačky sú kožené a plastové s vankúšmi na sedenie. Od oka som spočítal, že v kaviarni je približne 35 miest na sedenie. 
Interiér a prostredie nie je v kaviarni jediné, čo je tam výborné. Ako som sa usadil, obsluha pri mne bola ani nie za pol minúty. Vypýtal som si teda nápojový lístok, ktorý mal tiež nezvyčajný a pekný dizajn. Ponúkajú široký sortiment kávy, alkoholických, nealkoholických, miešaných nápojov a čaju. Kávy som už mal na dnešný deň dosť a tak som si objednal čaj.
A ani nápojový lístok nebol posledným príjemným prekvapením v tomto podniku. Čaj som dostal po pár minútach naservírovaný lepšie ako v hociktorej čajovni. Čaj nebol v šálke ale v malom čajníku, z ktorého mi vyšlo približne za 3,5 šálky čaju. Čajník a šálka sú vyrobené tak, že sa dajú pekne vložiť do seba. K čaju som dostal med, servítku a malú porcelánovú mištičku na odloženie použitého čajového vrecúška! Servírovanie čaju môžete vidieť na fotke.
Popri pití čaju som sa trošku obzrel po prostredí kaviarne. Vždy, keď odišiel nejaký zákazník, čašníčka stôl nie len utrela, ale vždy ho aj vyčistila leštiacim prostriedkom.
Keď som mal už čaj chvíľu vypitý, prišla po chvíli čašníčka a milo sa prihovorila, či ešte niečo nechcem. Citujem: "S dovolením, mohla by som Vám ešte niečo priniesť?". Hodnotím vysoko pozitívne milé a príjemné vystupovanie obsluhy. Vypýtal som si teda už len účet, no prekvapeniam ešte koniec nebol. Účet som dostal podobne ako v reštaurácií vložený do obalu, kde sa následne vložili aj peniaze.
Za čaj, ktorý mi nakoniec vyšiel na tri šálky, som zaplatil len € 1,73, čo bola podľa mňa vynikajúca cena.
Pred odchodom z kaviarne som ešte navštívil sociálne zariadenia, ktoré sa nachádzajú vzadu, trošku akoby v pivnici, ale napriek tomu sú kompletne moderné, nové a čisté. Nechýbajú veľké zrkadlá a ani utierky na ruky. 
Suma sumárum je toto zatiaľ najlepšia kaviareň akú som navštívil a komukoľvek odporúčam do nej ísť. Aj napriek tomu, že uvádzame, že je fajčiarska, neľakajte sa, keby som nevidel ľudí okolo fajčiť, ani by som to nepovedal. Odvetrávanie majú vyriešené tak dobre, že ak vedľa vás niekto fajčí, vy to takmer necítite.

Podrobnú mapu nájdete TU

2 komentáre: