Stránky

6. 3. 2012

Kaviareň: Charisma café & bar (Zvolen)

  • Adresa:  Námestie SNP 74/28, Zvolen 
  • Otvárecie hodiny: Nefajčiarska časť: Po - Pi: 07:00 - 18:00 / Fajčiarska časť: Po - Št: 7:00 - 22:00, Pi: 7:00 - 24:00, So: 8:00 - 24:00, Ne: 14:00 - 22:00 
  • Kaviareň je: fajčiarska / nefajčiarska (nachádzajú sa v rozdielných budovách)
  • Hodnotenie: 8/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:

Dnes pred dvoma hodinami som navštívil túto kaviareň a to nie náhodou. Mal som kaviareň dlhšie vytipovanú, lebo som počul aj čítal ohlasy a chcel som vedieť, či je to pravda, alebo ako dopadne kaviareň po mojom hodnotení. Hneď pri vchode ma prekvapilo, že kaviareň sa nachádza v dvoch budovách oproti sebe. Ja som sa vybral do tej nefajčiarskej, ktorá bola o dosť menšia, ako tá fajčiarska. Pri vstupe ma na prvý pohľad zaujal dizajn. Všetko bolo pekne zladené a na prvý pohľad čisté. Hodnotenie išlo dole hneď, ako som si sadol a môj stôl sa značne nakláňal. Keď mi neskôr doniesli kávu, bolo to ešte horšie, lebo som sa bál, že každý dotyk so stolom mi moju kávu rozleje. Obsluha v prvom momente bola veľmi rýchla a odzdravila sa už pri vstupe. Keď som si objednal, čakal som takisto rýchlu obsluhu. Ako som čakal, tak som si krátil chvílu pozeraním TV. Škoda len, že bola vypnutá. Keď som sa pozrel smerom k barovému pultu, bolo mi jasné, kde to viazne. Servírka mala nejakú "dôležitú" návštevu, ktorá bola iste prednejšia ako nejaký bezvýznamný zákazník. Keď som dostal svoje presso, potešilo ma, že som dostal aj sladkú drobnosť. Presso s mliekom stálo len € 1,20, ale cena napríklad horúcej čokolády môj prvý dojem hneď schladila. Keď som sa napil kávy, nebol som až tak spokojný, ale pil som už aj horšie. Takisto ma sklamali WC. Aj keď boli čisté, mal som problém sa tam otočiť a takisto aj pri pisoároch nie je veľa miesta. Inak nemám výhrady. Interiér bol zariadený pekne, s vkusnými tapetami aj závesmi. Keď bolo na hodinkách približne 17:50, začala každú chvíľku okolo mňa behať servírka a nazerať mi do pohára a nielen mne, ale aj dámam, čo sedeli vedľa. Nejako som to neregistroval, až keď bolo na hodinkách 17:56. Potom prišla ku mne a opýtala sa, či mi môže priniesť účet. Nechápavo som sa pozrel a tak mi povedala, že o 18:00 zatvárajú. Otváracie hodiny som si síce neprečítal, ale pri sedení v kaviarni som nečakal, že tak skoro zatvoria. Pri pohľade k pultu mi bolo veľa vecí jasnejších. Predpokladám, že ten kto tam stepoval, bol servírkin fešák. Tak bola nútená dosť nezdvorilo hostí urýchliť v obliekaní a balení. Bolo 17:58 a už som aj dostal účet na stôl, na ktorom bolo napísané, že bol vystavený 18:04. Neveriac som pozrel na jeden mobil, potom aj na druhý, potom ešte raz na ruku, aby som si overil, či ja mám zlé hodiny, alebo oni v kase. Upokojilo ma, keď som zistil, že ja mám všade rovnaký čas. Keď som už opustil kaviareň zarazilo ma, že fajčiarska časť je otvorená do 22:00. Mám z tej kaviarne zmiešané pocity. Na jednej strane perfektne zariadená kaviareň, geniálne oddelená fajčiarska časť od nefajčiarskej a k tomu výborná hygiena a servírovanie, ale na druhej strane ma prekvapili aj fakty, ako napríklad neprofesionálne sa správajúci personál, že stôl sa mi značne nakláňal, že TV nebolo zapnuté a rozčarovali ma aj tie otváracie hodiny. Môj názor je taký, že kaviareň je to síce kvalitná, ale mňa tam už asi neuvidia.
Podrobnejšiu mapu nájdete TU

2 komentáre:

  1. Sice viem ze mate hodinky a dva mobily a kolkokrat ste sa pozreli na cas kym ste tam boli ale z tato recenzia nevypoveda nic o urovni. Ake su tam napoje prostredie atd...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oveľa viac sme totiž nestihli. Ale beriem na vedomie. Dobrá pripomienka a do charisma cafe sa do 14 dní určite vrátime. Ďakujeme za upozornenie.

      Odstrániť