Stránky

4. 3. 2012

Kaviareň: Positivo café (Banská Bystrica)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa:  Dolná 9, Banská Bystrica (na Nánestí SNP)
  • Otváracie hodiny: Po - Št: 8:00 - 22:00, Pi: 8:00 - 02:00, So: 9:00 - 24:00, Ne: 12:00 - 22:00
  • Kaviareň je: Fajčiarska / nefajčiarska (časti sú oddelené)
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: Počul som že tam je, ale ja som ho za hodinu nechytil. Takže z mojej strany bez Wi-Fi
Recenzia:

Predtým, ako sme sa vybrali do vyššie uvedeného podniku, som mal už veľké množstvo pozitívnych ohlasov od kamarátov. Možno boli pozitívne len preto, že názov je "Positivo café".  Zhodou náhod som sa do kaviarne vybral autom. No najbližšie voľné parkovacie miesto som našiel v OC Europa. Ale bolo pekné teplé jarné počasie a tak sme sa prešli. Pri vstupe nás zaujal v prvom rade interiér, len neviem či v dobrom, alebo zlom. Čistota tam nebola zlá, ale od dokonalosti to malo ďaleko. Tak ako podlaha tak aj sedenie a stoly. Spomeniem len, že na sedačke kde som sedel bol nejaký neidentifikovateľný fľak a množstvo omrviniek. Obsluha prišla na moj vkus trošku neskôr, keďže tam boli dvaja a zákazníci asi šiesti. Boli sme to tam "zrecenzovať " traja, preto sme sa rozhodli riadne prevetrať nápojový lístok. Ja som bral presso s mliekom, Lucka si dala Steamerly a kolega si dal Café creme. Začnem tým lepším. Moje presso bolo za klasickú cenu - 1,40 e. Ale musím poznamenať, že za takú cenu som už pil iné pressá. Dostal som štandardne pohárik vody, malú sladkú drobnosť a dva kusy bieleho cukru. Tomu Café creme sme neprišli na chuť. Bolo to chuťovo dobré ale niečo mi v tom nesedelo. A teraz to Steamerly. Najskôr to ochutnala Lucka a jej názor bol taký, že to nie je domyslené. Pomyslel som si to aj ja, keď jej to doniesli v takej teplote, v ktorej sa cukor na dne za 20 minút ani nezačal poriadne topiť. A ani jednému z nás to nechutilo. Interiér bol zaujímavo zariadený, ale niektoré veci si tam autor mohol odpustiť. WC boli na priemernej úrovni. Celkový dojem z návštevy bol taký, že sme od toho čakali trošičku viac. Ničím nás to neprekvapilo ani nezaujalo a nenašli sme tam jedinú vec, prečo práve sem by mali ľudia chodiť. Ak hľadáte dobrú kaviareň v Banskej Bystrici a ste niekde na námestí SNP alebo v jeho blízkosti, je to to pravé, čo hľadáte. Ale ak chcete kaviareň, ktorá je v rovnakej cenovej kategorií ako Positivo café, tak sa nechajte inšpirovať našími ďalšími recenziami z Namestia SNP v Banskej Bystrici a určite nájdete aj niečo vhodnejšie.

Podrobnú mapu nájdete TU

7 komentárov:

  1. Doplním ti to Steamerly ma veľmi sklamalo, čakala som od toho oveľa viac predsa je to jeden z mojích najobľúbenejších nápojov a k tomu to vyzeralo chutne škoda len že vyzeralo.. . Už keď sa mi dostala chuť toho napoja na jazyk už to nebolo ono ale potom čo to zanechalo takú nepríjemnú chuť v ústach som to už nemala chuť ani len dopiť . Ale nedá mi nespomenúť chuť toho koláčika ktorý sme všetci dostali k nápoju lebo ten bol na chuť dokonalý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paradox, pár metrov od Positivo café sa nachádza Negativo café :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Positivo je fajn, az na tie vysedene flakate sedacky vzadu. Mojim favoritom na namesti bolo (uz zavrete) Amiatto: utulne, dobra kava a o dost lepsie ceny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Amiatto je údajne teraz Negativo café. Dnes sme ho navštívili a máte pravdu. Útulná, dobrá a lacná kaviareň s príjemnou obsluhou (aj peknou) :-)

      Odstrániť
  4. Chyba mi v tej recenzii popis kavy. Bola horka, kyslejsia, znacka, vzhlad, bolo to lungo alebo espresso? Inak dakujem aspon viem comu sa vyhnut :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Značku po dohode neuvádzame, aby sme nepoškodzovali meno dodávateľa. Kávu som mal espresso a bolo prepálené

      Odstrániť