Stránky

2. 3. 2012

Kaviarne: Lavazza, Cafe Point, Coffe Capri - Europa SC (Banská Bystrica)


  • Adresa: Na troskách 25, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: 9:00 - 21:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: Lavazza: 7/10, Cafe Point: 6/10, Coffe Capri: 8/10
  • Wi-Fi: nie
Recenzie:
Všetky tieto kaviarne majú spoločnú jednu vec a to, že sú dosť neosobné. Nie sú nijak oddelené od chodieb obchodného centra, dá sa povedať, že stoličky sú rozložené priamo na chodbe. Najlepšie je riešená Coffe Capri, ktorá sa nachádza v zadnej časti prvého poschodia obchodného centra a je aspoň čiastočne oddelená rôznymi prepážkami od okolia, má najpohodlnejšie sedenie a je najkrajšie naaranžovaná.
Cafe Point a Lavazza sa nachádzajú hneď vedľa seba, tesne pri schodoch a výťahoch na prvom poschodí obchodného centra - dá sa teda povedať, že sú v centre najväčšieho ruchu, takže o pokojnom prečítaní novín nemôže byť ani reč. Obidve tieto kaviarne majú na malom priestore natlačené množstvo stolov a stoličiek. Mimoriadne mi vadilo pri návšteve týchto kaviarní, že kdekoľvek som sa pozrel mimo svojho stola, tak mi bolo nepríjemné, že detailne vidím, čo robí človek sediaci pri vedľajšom stole ani nie pol metra odo mňa.
Na servírovanie nemôžem povedať nič zlé ani v jednej kaviarni v Europe, až na to, že v Cafe Point som dostal len šálku a podšálku a na nej natlačené všetko. Vodu som ku káve nedostal. Tak isto sa mi v Cafe Point nepáčila ani obsluha. Rozhodol som sa za kávu zaplatiť hneď ako mi ju doniesli, aby som hneď po dopití mohol slobodne odísť. Čašníčka si zobrala peniaze, doniesla mi výdavok na stôl a bez slova odišla.
Celkový záver: Ak už sa veľmi chcete zastaviť na kávu v Europa SC, odporúčam Vám navštíviť Coffe Capri, ale ja osobne pokiaľ sa dá ísť inde, radšej navštívim útulnejší podnik.
Ak chcete Wi-Fi, musíte kaviareň opustiť a zájsť na Orange free Wi-Fi spot. S potiažami sa dá chytiť Wi-Fi od Orangeu ešte v Lavazze.
Podrobnú mapu nájdete TU

2 komentáre:

  1. Cafe Point nestojí ani za tie utratebé peniaze. Ostatné sú OK. Mne sa najviac paci Capri.

    OdpovedaťOdstrániť