Stránky

27. 3. 2012

Kaviareň: Frais (Banská Bystrica)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa: Dolná 42, Banská Bystrica
  • Otváracie hodiny: Pon-štv: 8:00 - 22:00; Pia: 8:00 - 24:00; Sob: 11:00 - 24:00; Ned: 11:00 - 22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska / nefajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Náhodou som sa dostal dnes do Banskej Bystrice. Dlho som plánoval navštíviť túto kaviareň, lebo som počul od kamarátov, že je tam dobre.
Pri vstupe som uvidel, že kaviareň je skoro plná. A tak sme si s kamarátom sadli k stolu v chodbičke pre dvoch. To, že okolo nás vkuse premávali ľudia a personál by sa dalo prehliadnuť. Ale to, že sa pri nás personál zastavil po 12 minútach. Priniesli nám na výber jedálny a nápojový lístok. Zobrali sme si nápojové lístky a pozorne si vyberali, čo si objednáme. Času na premýšlanie sme mali viac ako dosť. Znovu sa pri nás zastavila obsluha asi o 7 minút, aj to vtedy, keď som zíval opretý o stenu. Objednal som si espresso a kamarát latté. Bolo mi jasné, že skôr ako o 5 minút ho neuvidím. Nesklamali! 8 minút a mal som espresso na stole. Kamarát na latté čakal zanedbateľných 11 minút. Našťastie chuť a výzor nápojov to kompenzoval. Na fotkách pridávam, ako pekne naservírovali latté. Na vrchu dokonca napísali do peny "Frais cafe". 
Interiér bol takisto veĺmi pekný a príjemný na pohľad. Tapety na stenách sa mi páčili, rovnako ako aj posedenie. Sedelo sa pohodlne a pri stoloch v zadnej časti bolo aj súkromie. Na stole bola vázička so živími kvietkami. Hygiena bola na veľmi dobrej úrovni. K WC takisto nemám žiadne výhrady. Bolo tam všetko, čo tam byť má.
Po dopití nápojov sme s prázdnimi šálkami čakali opäť 12 minút. Z nepochopiteľných dôvodov zobrali moju prázdnu šálku o 5 minút skôr, ako kamarátov pohár z latté. Keď zobrali pohár aj jemu, zobrali ho bez slova. Nemal som ani čas povedať, že zaplatím a už bola preč. Pri najbližšom prechode okolo som obsluhu slušne poprosil o účet. Doslova mi "vyštekla" do tváre, že "dobre". Tak nepríjemný tón som v kaviarni ešte nepočul. 
Priniesla účet o 22 minút. Tak aspoň mi bolo jasné, čo znamená jej "dobre". Účet priniesla v knižočke, kde sme následne vložili peniaze. Espresso stálo 1,23€ a plus mlieko 0,22€. Tak som im to pekne zaplatil v drobákoch. Po peniaze si prišla do minúty. Pri odchode sa nám aspoň všetci členovia obsluhy odzdravili. Pri príchode si nás nikto ani nevšimol.
Suma sumárum kaviareň výborná, káva výborná. Správanie obsluhy bolo mizerné. Snažil som sa nájsť pochopenie v tom, že v kaviarni bolo plno a takisto už bol večer a obsluha toho mala už asi plné zuby. Len pre túto maličkosť som strhával len jeden bod. Inak by to išlo ešte nižšie. Ale správanie v zamestnaní sa nedá ospravedlniť úplne a tak bodová zrážka musela prísť. Takto sa jednoducho k zákazníkovi správať nemôžu. V kaviarni som sedel 90 minút. Z toho som 60 minút čakal na obsluhu. 
Podrobnú mapu nájdete TU




V prípade otázok, pripomienok, postrehov alebo chcete pridať fotku, tak neváhajte a napíšte nám na frais@kamnakavu.eu




2 komentáre:

  1. vyskúšala som túto kavireň, káva bola síce famózna, ale s obsluhou som mala rovnakú skúsenosť... asi sa im nepači že musia biť v sobotu v robote..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že niekto sa tiež cítil ako v čakárni pred ambulanciou :)

      Odstrániť