Stránky

16. 3. 2012

Kaviareň: Lounge bar - Academic (Zvolen)

Stránka už dlhší čas funguje na adrese
  • Adresa: P. O. Hviezdoslava 13, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Pondelok-nedeľa: 09:00 - 22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 8/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Dnes som mal voľný deň a tak som chcel opäť navštíviť nejakú novú kaviareň. Mal som v pláne ísť sa pozrieť do jednej kaviarne na okraji Zvolena, ale ešte som si pre istotu pozrel zoznam kaviarní vo Zvolene, či nenájdem nejakú známejšiu kaviareň. Otvoril som si teda zoznam a na prvom mieste svietila kaviareň Academic. Mala najlepšie hodnotenie a tak to bola pre mňa výzva. Dokonca som sa na internete dočítal o akcií, že káva od 9:00 do 11:00 za jedno euro a k tomu koláčik zadarmo. Bolo asi pol desiatej a tak som sa tam rýchlo vybral. Keď som vchádzal dnu, uvidel som asi 5
čašníkov a čašníčiek. Bolo to možno aj preto, že tam majú prax študenti hotelovej školy. A tak som sa usadil k stolu. Jediné voľné miesto bolo však pri one do ulice, teda vo výklade. Ale predsa si nenechám skaziť kávu takou drobnosťou. To, že z piatich pri pulte sa mi odzdravila jedna nestojí za zmienku. Zvykám si na to vo Zvolene. Keď už sedím a rozíjmam nad interiérom, ako blesk z jasného neba sa po 5 minútach sedenia pri mne zjavila čašníčka. Ostal som ako obarený, keď mi položila otázku, že čo si dám. Aby som bol presnejší tak " čo si dáte?". Po prvé sa to dalo aj krajšie sformulovať a po druhé mi akosi chýbal nápojový lístok. Na stole bol len nejaký lístok ohľadom pečiva. Ale tak kašľať na lístok a objednal som si presso s mliekom. Po 7 minútach čakania som čakal, že dostanem presso z čerstvo nazbieranej kávy zo záhrady. Konečne som sa dožil! Prišlo presso. Lyžička od predchádzajúceho použitia asi vodu nevidela, lebo bola na nej zaschnutá káva. Tak som si ju utrel do hygienickej vreckovky. Som si pomyslel, že veď pohoda, len sa učia študenti. Opäť nestojí za reč, že keď som zodvihol šálku, bola pod ňou kávová mláčka a nie z mojho pressa, lebo šálka po okrajoch bola čisto biela bez známok obliatia. Pozitívne hodnotím, že mi doniesli dva kusy hnedého cukru a jeden kus obyčajného. Kým som mal presso pred sebou, tak som skúšal wi-fi. Fungovalo s menšími problémami na druhý pokus. K WC zariadeniam nemám čo dodať. Boli upratané a na úrovni. Nič nechýbalo. Interiér kaviarne je veľmi pekný a príjemný na posedenie. TV na stene bola pustená a tak sa dala krátiť chvíla aj pozeraním na televíziu. Keď som dopil, márne som čakal 10 minút na to, že si ma niekto všimne. Nikto nechodil a tak som sa ja vybral k pultu. Keďže z toho čo som čítal na internete o tom koláčiku ku káve nebola pravda nič, čakal som že ani presso nebude za jedno euro ako bolo na internete. Nedostal som ani drobnú sladkosť ku káve dokonca. Mladá slečna mi však na prekvapenie naučtovala jedno euro a tak legenda z internetu bola v niečom pravdivá. Platil som mincou v hodnote 2 eura. A z toho sa nečakane stal problém. Pri pulte mi nemal kto vydať. Slečna zobrala odomňa 2 eurá a povedal, že chílku musím počkať. Odbehla niekde dozadu a zatiaľ prišiel pre zmenu mladý chalan podal mi účet a pýtal si euro. Decentne som hodil pohľad na "dvojeurovku" na pulte za ním a on sa ospravedlnil a vydal mi euro on. A tak som sa vybral po bundu a na odchode som sa pozravil. Ani jeden zo štyroch ľudí za pultom to neregistroval. 

Táto kaviareň sa mi veľmi páčila. Skvelý interiér, dizajn, čistota a aj WC. Nesmiem zabudnúť na obsah podnosu pri servírovaní. Takisto káva chutila famózne. Ale kvôli nedorozumeniam s obsluhou, neštandardnému čakaniu, nezdvorilosti a neochote personálu viac ako 8 bodov dať nemôžem. Rád sa sem vrátim a kaviareň každopádne odporúčam. Dúfam, že dnes mal personál jednoducho len zlý deň.
Podrobnú mapu nájdete TU







2 komentáre:

  1. Týmto by som sa chcel ospravedlniť všetkým ktorý radi navštevujú lounge bar že niečo takéto neprofesionálne som dokázal dopustiť vo Vašej obľúbenej kaviarni, moja chyba. Keď som čítal túto recenziu myslel som že sa prepadnem pod zem. A zamyslel som sa nad tým ako sa to mohlo stať a je to slabou výukou žiakov takže idem na tom popracovať. Dúfam že nabudúce to bude na jednotku.
    S pozdravom Tomáš Pálka
    P.S.: vždy niečo zlé je na niečo dobré :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sme radi, že náš článok Vám pomôže odstrániť chyby. My ešte určite túto kaviareň navštívime aby sme vylúčili to, že sa to stalo len raz a ja som akurát na to natrafil.

      Odstrániť