Stránky

1. 3. 2012

Kaviareň: Fun caffe (Zvolen)


Adresa: Námestie SNP 2497- Zvolen
Otváracie hodiny: Po-Št: 7:30 - 21:00, Pi: 7:30 - 22:30, So: 7:30 - 24:00, Ne:Zatvorené
Kaviareň je: fajčiarska
Hodnotenie: 3/10
Wi-Fi: áno (zadarmo)


Recenzia:
Tak a dnes som sa rozhodol navštíviť aj túto kaviareň. Kaviareň sa nachádza priamo na námestí v obchodnom dome Prior. Kaviareň je dobre situovaná a je ju vidno zďaleka. Keď som otváral dvere, mal som pocit, že vstupujem do nadpriemernej kaviarne. Keď som si sadol k stolu, tak som si trošičku dlhšie počkal na obsluhu. Aspoň som mal čas pozrieť si maximálne neprehľadný nápojový lístok. Teda ak to vôbec bol nápojový lístok. Dojem mi nachvíľu vylepšilo kvalitné Wi-Fi pripojenie, ale to bolo asi tak všetko. Káva nechutila až tak dobre, ako som očakával. Hygiena v kaviarni bola na dobrej úrovni aj vrátane riadu. Veľmi veľký výber nápojov ale nečakajte. Nečapujú nealku a len jeden druh piva. Ceny sú síce taký priemer, ale na inú úroveň kaviarní. Potom ja, dobrá duša, som isiel preveriť sociálne zariadenia. A to som nemal! Na pisoári bol veľký nápis "nepoužívať". Idem do kabínky a tam bolo viac blata ako na stavenisku. Nejdem spomínať že aj mimo misu niekto predomnou trafil. Pri umývadle mi vystrekol taký prúd, že sa mi to prestávalo páčiť. Ďalej som našiel len prázdnu tubu na mydlo. A neprekvapilo ma, že utierky na ruky chýbali, ale to že nešiel ani elektrický sušiak na ruky ma vytočilo. A navyše celá kaviareň zvnútra pripomína akvárium. Z obidvoch strán okná. Na jednej strane ide dokonca hlavný chodník na námestie, kde sa ľudia neprestajne premávajú. A riešenie tohto problému pomocou nejakých roliek visiacich zo stropu tiež nieje to pravé orechové. Neplánujem sa tam vrátiť. A celkom ma dostala kamera, ktorá neviem síce či bola zapnutá, ale pocit som mal viac než hrozný. Smerovala mi priamo na stôl.


Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára