Stránky

5. 3. 2012

Kaviareň: Da Vinci Caffe (Brezno)

  • Adresa: M. R. Štefánika 44, Brezno
  • Otváracie hodiny: Po - Št: 8:00-21:00, Pi: 8:00-23:00, So: 9:00-23:00, Ne: 11:00-20:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 8/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Túto kaviareň som navštívil asi pred dvoma mesiacmi na odporúčanie spolužiačky. Ďaleko som chodiť ani nemusel, keďže kaviareň sa nachádza pri námestí. Kaviareň je dobre viditeľná aj zďaleka, lebo ma dosť výraznú reklamu. Už pri vstupe do kaviarne mi bolo jasné, že veľké súkromie a kľud tam nenájdem. Aj keď ešte deti nemám, všimol som si, že je tam veľký kútik pre deti s hračkami. Ak si chcete užiť luxusné a pohodlné sedenie, tak si to s touto kaviarňou môžete ešte rozmyslieť. Keď už sa usadíte, tak Vám popred okno stále chodia ľudia a maximálne 5 metrov od okna sa nachádza hlavná cesta. Ale to je to posledné, čo môžem tomuto podniku vytknúť. Obsluha je síce trošku pomalšia, ale všetko v norme. Káva je kvalitná a aj iné nápoje sú na úrovni. Ceny sú bežné a primerané kvalite. Mne osobne sa páčilo, že v kaviarni bol dobrý vzduch a príjemná atmosféra, ktorej pomáhali aj rybyčky v akváriu. Podľa mňa sa akvárium dokonale hodí do každej kaviarne. WC sú na úrovni a v dobrom hygienickom stave. Túto kaviareň môžete navštíviť aj s deťmi, čo je v tejto dobe veľké plus. Moje hodnotenie skončilo na čísle 8 aj vďaka dokonalému servírovaniu a výzoru nápojov.

Podrobná mapa TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára