Stránky

20. 3. 2012

Kaviareň: Admiral cafe (Spišská nová Ves)

  • Adresa : Mlynská 39 ,Spišská Nová Ves, obchodný dom Madaras  
  • Otváracie hodiny: od 9.00 do 20.00.
  • Kaviareň je : fajčiarska
  • Wi-Fi :ano
  • Hodnotenie:7/10

Recenzia
 Túto kaviareň navštevujem počas nákupu v tomto nákupnom stredisku. Nájdete ju v nákupnom stredisku Madaras v ADMIRAL Cafe  pri obchodoch Orsay a G .Cassanova.
Niektoré kreslá sú vysunuté do uličky. Na tejto kaviarni sa mi páčili mohutné svetlohnedé alebo tmavohnedé  kreslá ktoré boli veľmi pohodlné a ku každému stolu prislúchali 4 kreslá. V strede stola sa nachádzal tmavohnedý obrus a na ňom  nápojový lístok a vázička s kytičkou, čo ma milo prekvapilo, lebo nie všade to tak nájdeme. Obsluha bola veľmi milá a ochotná, po príchode nás s úsmevom privítala. Po usadení nás prišla obslúžiťa navrhla nám akciu dňa, ale keďže sme ešte nevedeli čo si dáme, tak prišla neskôr ako si všimla že lístky kladieme na stôl. Ja som si objednala ako vždy čokoládu, ktorej cena bola o niečo vyššia ako som zvyknutá, ale stála zato a veľmi mi chutila. V kaviarni okrem iného nájdete aj herňu a stávkovú kanceláriu Niké, čo síce kaviarni zvyšuje návštevnosť, ale kazí to dojem, že sedíte naozaj v kaviarni.
Kaviareň je bez okien a pôsobí trošku temno. Stolíky sa mierne nakláňajú do strán a to kazí dojem z celkového obrazu. Väčší pozor by som odporúčala dávať aj na hygienu pri servírovaní a servírovať na čistý riad.
Zhrniem to teraz celé dokopy. Prostredie takéhoto druhu v nákupnom stredisku nemám rada, aj keď ako kaviareň samotná sa mi veľmi páčila a pri návšteve nákupného strediska môžem odporučiť navštíviť ju. 
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára