Stránky

1. 3. 2012

Kaviareň / Bar: City caffe & cocktail bar (Zvolen)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  •  
  • Adresa: Námestie SNP 30- Zvolen
  • Otváracie hodiny:Po-Št: 8:00 - 22:00, Pi: 8:00 - 24:00, So: 10:00 - 24:00, Ne: 13:00 – 22:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 8 / 10
  • Wi-Fi: áno (zadarmo)
Recenzia:
   Priznám sa, že túto kaviareň som si dlho nevšímal. Ani neviem prečo, ale raz ma premohla zvedavosť a nedalo sa nič robiť, išiel som tam. V prvom rade by som Vám asi mal nakresliť plánik, ako sa cez budovu plnú obchodov a kancelárií dostanete do kaviarne. Vedel som, že sa nachádza úplne na vrchu, ale nevedel som ako sa tam dá dostať. Vedel som aj to, že tam ide výťah priamo do kaviarne, ale ten sa otváral a zatváral a hlásil že v kabíne výťahu horí. Takže pekne krásne po schodoch. Viem si predstaviť po budove aj viac informacií, kadiaľ ísť. Po 5 minútach som narazil na tie správne dvere a usadil sa. Veľká terasa s fakľami okolo a popri tom výhľad na celé námestie. Naprosto okúzľujúce. A interiér tak isto je v skutku dokonalý. Keď som sa lepšie pozrel okolo seba, bolo mi zrejmé, že to bude vyššia cenová skupina. Kým prišla obsluha prešlo asi 12 minút a ja som mal prečítanu celú dennú tlač. Aj keď je tam 100 miest na sedenie, bolo nás tam asi 10. Ale to je ľahko vysvetliteľné - bol som tam doobeda. O to viac ma zarazilo to čakanie na obsluhu. Keď už prišiel personál k môjmu stolu bol v pracovnej rovnošate a pôsobilo to serióznym dojmom. Kým som dostal to, čo som si objednal prešlo tiež 15 minút. Naštastie je tam Wi-Fi pripojenie a tak som sa nenudil. S kávou som bol nadmieru spokojný a takisto aj so servírovaním. Hygiena v podniku je na veľmi vysokej úrovni a to sa týka aj sociálnych zariadení. Nachádza sa tam aj automat na pánsku ochranu. Spomeniem aj to, že v bare sa často konajú akcie na prilákanie zákazníkov, ale o tom táto recenzia nie je. Keď som išiel platiť, opäť to trvalo trošku dlhšie, ako sa patrí v kaviarni na úrovni. Keď mi povedali sumu, tak som ostal milo prekvapený, lebo som už platil aj oveľa viac peňazí za oveľa nižšiu kvalitu. Avšak v celom interiéri je až príliš poznať že to nie je kaviareň ale je to caffebar. Mal som skôr pocit ako by to bolo robené len pre mladých. A takisto mi tam vadilo nedisciplínované správanie skupinky asi štyroch 15 -16 ročných frajerov. Chcel som aj poprosiť personál aby chlapcov upozornili, lebo som nebol sám kto sa divne pozeral na nich. Ale keď som videl že sú to kamaráti obsluhy, tak mi to hneď bolo zrejmé. Keď som prišiel s priateľkou o mesiac neskôr, situácia s čakaním sa opakovala a takisto tam bola skupinka chlapcov a dievčat, ktorím nevadilo že sa práve nenachádzaju na futbale ale v kaviarni. A ako inak opäť bolo samozrejmé, že s obsluhou sa dobre poznajú. A keď si začali púšťať hudbu s notebooku, bolo toho na mňa priveľa. 

Plusy: Dobrá kvalita kávy a to aj v porovnaní s cenami, prijemné prostredie, nefajčiarska kaviareň
Mínusy: Obsluha a niekedy aj klientela, problémový prístup do kaviarne pre takého človeka, čo tam ide prvý krát.

Malá rada na záver: Keď vkročíte do obchodného domu, nájdite výťah ( bližšie k vchodu z námestia), ak nefunguje, tak pekne po schodoch, až na poschodie kde je posilňovňa a tam zo schodov doľava úplne na koniec chodby a tam nájdete po pravej ruke presklené dvere s nápisom a logom kaviarne. Potom opäť hore schodmi a ste tam :)
Podrobnú mapu nájdete TU




13 komentárov:

  1. Velmi podobne skusenosti s obsluhou mam aj ja.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, treba povedať, že City Caffe je kaviareň aj barna úrovni, ale to že je na úrovni, neznamená, že si môžu so zákazníkmi robiť čo chcú. Poznám veľmi dobre ten prístup, že na obsluhu čakám 15 minút, alebo keď je tam málo ľudí tak si za barom spustí nejaký neznámy stroj, ktorý robí neskutočný hluk na celú kaviareň

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň, môže má prosím kontaktovať autor recenzie? Martin.tucek.zvolen@gmail.com Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Problem s obluhou som tam aj ja mal parkrat... asi raz sa mi stalo ze som natrafil na nejakeho noveho casnika a ten bol skutocvne dobry ale inak sa tam naozaj nespravaju pekne k hostom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. až by bolo možne chcel by som sa informovať,že či človek ktorý prevádza takéto recenzie vie niečo o konkretne tomto odbore a čo vyštudoval a podla čoho posudzuje a porovnáva kaviarne a bary či má na to nejaký konkrétny príklad podla ktorého sa drží. a mimochodom k tomu hlučnemu stroju,kazdá kaviareň má nejaký stroj ktorého hlučnosť ani zvuk nieje možné ovplivniť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My neporovnavame ani nič. My len opisujeme to, čo sme zažili a čo sme si všimli pri našich návštevách. A na to, aby sme vedeli, či je podnos zalepkaný alebo je na stoloch prach alebo aby sme si všimli, že toalety sú špinavé školu nepotrebujeme. A my nerozprávame o hlučnom stroji ale o notebooku skupinky hostí. Hracie stroje nehodnotíme. Ich hlučnosť sme zatiaľ nebrali do úvahy. My nepíšeme sväté písmo a nezaručujeme, že niekto iný zažije ten istý problém v tom istom podniku, ako aj my. Všetci si stoja za svojimi podnikmi a je jasné, že im naša recenzia príde nevhodná. My však navštevujeme podnik raz a od toho sa odráža aj recenzia. Preto sa bežne stáva, že ĺudia píšu, že to nie je pravda.

      Odstrániť
    2. Keď sme už pri tom ovplivňovaní, tak všeličo sa dá ovplivniť keď sa chce. Existujú rôzne iné stroje, ktoré majú menšiu hlučnosť a podobne. Mimochodom, píše sa ovplYvniť.....

      Odstrániť
  6. ale mňa napriklad zaujima konkretne na zaklade čoho posudzujute chuť kávy..ako viete ktorá je dobrá a ktorá zlá a nejedná sa tu o konkretny podnik ale napriklad moj rozpor medzi vašim a mojim nazorom je kava a jej chuť.keď mám byť konkrétny.a ani tu nikomu nič nevyčitam proste sa pytam a anio som nikde nenapisal že vaša recenzia je nevhodná alebo zlá,len som sa pýtal veci ktore ma zaujimaju a ak smiem ešte niečo podľa mňa by bolo fajn keby v recenziach bol napr aj nazov alebo značka kávy aka v danom podniku bola popripade cenove zaradenie podniku alebo ak ste niekde raz dlho čakali alebo boli promtne obsluženy počet zamestnancov na smene a taketo udaje su podla mňa celkom vhodne lebo to ovplyvňuje čas donášky alebo vyhotovenie si ja osobne myslim a viem (vidim ako to chodi v podnikoch) sam ich navštevujem. niesom zastancom nikoho len moj subjektivny nazor a otazky.nič viac nič menej.vďaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chuť kávy sa vo väčšine prípadov dá posúdiť len ťažko. Pokiaľ nie je kyslá alebo príliš horká, môžeme napísať len či nám chutilo respektíve nechutilo. V pondelok sme napríklad boli v pražiarni kávy. Dali sme si rôzne druhy, ale každému chutilo viac niečo iné. Takisto je to aj v kaviarniach. Buď Vám káva chutí alebo nie. Každý uprednostní inú značku alebo inú chuť kávy. Preto sa chuti kávy až tak nevenujeme, lebo koľko ľudí, toľko chutí. Samozrejme keď je zlá spomenieme to. A značku kávy neuvádzame preto, lebo chuť kávy záleží aj od personálu a prípravy a nie je fair-play povedať, že v kaviarni XY majú značku XY a je nechutná. Zažil som, že v Banskej Bystrici v jednom podniku som kávu ani nedopil a ten istý dodávateľ vo Zvolene sa ukázal ako chuťovo veľmi dobrá káva. A s počtom zamestnancov je to dobrý nápad. Odteraz to budeme v recenziách uvádzať. Aj my sa len učíme. Začali sme s recenziami pred dvoma mesiacmi a tak je to hlavne o učení sa na vlastných chybách.

      Odstrániť
    2. S prechodom na vlastné servery pripravujeme na stránkach viacero zmien. Od ukladania obrázkov až po to, že kompletne prekopeme hodnotenie budúcich kaviarní. Bude vyzerať úplne inak ako vyzerá teraz. Je potrebné si na to ešte niekoľko dní až týždňov počkať, ale bude to úplne o inom. Pôvodné kaviarne samozrejme ostávajú pri pôvodnom hodnotení a meniť sa budú iba v prípade ich opätovnej návštevy.

      Odstrániť
  7. šak samozrejme..a s tou kávou mate pravdu kolko ludi tolko chuti ale ja osobne by som aj tak tu značku dal lebo keď v XY kaviarni vam nechutila a pridete do YX kaviarne kde je rovnaka kava len barista bol šikovnejši alebo proste celkovo proces pripravy bol dobry tak to na tej kave zistiť asi už len preto by to bolo fajn lebo tak možete poukazať na to kde aky pracovnici su nielen obsluha ale aj za barom ak je to tak atď..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mam tiez skor zlu skusenost v uvedenej kaviarni. Kavu som si objednal pri bare lebo nikto nechodil a po jej ochutnani som zistil ze je prepalena.. Upozornil som casnika a len mikol plecami ze on nic a vpohode mi kavu nauctovali! Kaviaren je pekna a aj sedenie, bohuzial ked prevadzkar zamestna nevhodny personal zakaznik spokojny nebude a viac na kavu nepride!
    Richard B.Bystrica

    OdpovedaťOdstrániť