Stránky

5. 3. 2012

Kaviareň: Snack bar Palace club (Sliač)

  • Adresa: Kúpeľný dom Palace na Sliači ( Okres Zvolen)
  • Otváracie hodiny: Pon- Ne: 11:00 - 22:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska / fajčiarska (na balkóne)
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: nechytil som

Recenzia:
Tak túto kaviareň som navštívil pri príležitosti návštevy jednej známej v kúpeľoch. Inak by som si tam cestu asi nenašiel, keďže sa nachádza mierne mimo mesta. Takže väčšinu zákazníkov tvoria kúpeľný hostia. Ale ak niekedy zamierite do kúpeľov nad Sliačom, určite si nenechajte újsť príležitsoť navštíviť túto kaviareň. Asi najväčším plusom pre mňa bola terasa asi s najkrajším výhľadom, aký som tu v okolí mal možnosť vidieť. Ale prejdime k hodnoteniu samotnej kaviarne. Pri vstupe cez nie práve najkrajšie dvere sa vám naskytne zaujímavý pohľad. Prekvapí Vás celkom moderný vzhľad kaviarne, oproti tomu, čo ste čakali pri pohľade pred vstupom. Ale žiadna výhra to aj tak nie je. Sedenie je nepohodlné a sedí sa za veľkými stolmi. Miestami som mal pocit, že nábytok je z miestnej krčmy. Okrem kávy je tu v ponuke široký sortiment zákuskov. Presso stojí 1,10€, čo je ku kvalite kávy primerané. Servírovanie je taktiež priemerné. Pri mojej objednávke ma oslovil hlavne dodávateľ kávy, ktorý podľa mojích chuťových buniek patrí k najlepším na Slovensku. Obsluha je pre tento podnik veľkým prínosom. Tak ochotnú a usmievavú čašníčku som stretol naozaj asi len v kúpeľoch. Na WC luxus takisto nečakajte. Aj keď to tam nie je na plný počet bodov, to čo by tam malo byť sa tam aj nachádza. Určite túto kaviareň môžem odporúčiť ako cieľ prechádzok po okolí Sliaču.
                                                     Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára