Stránky

1. 3. 2012

Kaviareň: Teatro cafe (Levoča)


  • Adresa: Námestie Majstra Pavla 54
  • Otváracie hodiny: Pon – Ned: od 10.00  .do 23.00
  • Kaviareň: fajčiarska / nefajčiarska (časti nie sú oddelené stenou)
  • Wi-Fi: nie
  • Hodnotenie: 7/10
Recenzia:
 V tomto malom historickom mestečku sme našli kaviarničku, ktorá sa nachádza vo výbornej lokalite v centre mesta, priamo v mestskom divadle na prízemí budovy. Okrem kaviarničky sa na prízemí nachádza aj rýchle občerstvenie čo kazí celkový dojem pri vstupe do divadla.
Táto kaviareň má kapacitu 58+10 miest. Počas letných mesiacov je k dispozícií letná terasa s 30 miestami.
V tejto kaviarni ma upútali vyvesené obrazy na stenách. Prostredie na mňa pôsobilo útulne, na výber bolo sedenie na pohodlnej sedacej súprave alebo na kreslách ktoré nemožem nazvať veľmi pohodlné. To záleži, ako sa komu kde lepšie sedí.
Po usadení nás prišla obslúžiť obsluha, ktorá k nám pristúpila s úsmevom .Napojový lístok bol na jednej strane zaujimavý, ale celkový dojem pokazila fólia, ktorá sa z nápojového lístka šúchala dole a taktiež bola špinavá. Páčila sa mi široká ponuka miešaných  nápojov  a adekvátna cena k ním. Také espresso tu stojí 0,90€, capuccino 1,20 €. Navštívila som aj sociálne zariadernie, ktoré bolo čisté.Príjemne ma prekvapilo veľké zrdkadlo, ktoré každá dáma ocení :D. Kaviareň je vhodná tak aj pre mladších, ako aj pre starších zákazníkov. Ako veľké mínus hodnotím strašne zadymený priestor  cigaretovým dymom, čo mne osobne ako nefajčiarovi veľmi prekážalo. Keď sme sa zbierali k odchodu, obsluha k nám neprišla a mi sme museli ísť zaplatiť k baru. Počas víkendu vo večerných hodinách je to tam preplnené mladšou generáciou. A nakoniec by som Vás upozornila na schod, ktorý sa nachádza približne pol metra po vstupe, ktorý si nie každý môže všimnúť. :) Na záver zhrniem, kde a prečo som strla bodíky. Až dva bodíky som strhla za ten zadymený priestor po odchode z kaviarni bol riadne cítiť cigaretový smrad na oblečení. Pol bodíka strhávam za ten napojový lístok a druhy pol bodík zato, že sme museli ísť zaplatiť k baru.
Podrobná mapa TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára