Stránky

7. 3. 2012

Kaviareň: Franko (Zvolen)

  • Adresa: Ľ. Štúra 11,  Zvolen
  • Otváracie hodiny: Po - Pi: 7:00 - 24:00, So: 08:00 - 24:00, Ne: 09:00 - 22:00                 
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: áno


Recenzia:
Ako som už dávnejšie naznačoval, tak som dnes aj navštívil kaviareň Franko vo Zvolene. Presne som vedel, kde sa to nachádza, našiel som to bez problémov. Budova vyzerá veľmi lákavo a je veľmi ťažké odolať pokušeniu nenavštíviť ju. Po prvom kroku dnu som pochopil, že ide o fajčiarsku kaviareň. S kamarátom sme sa usadili na pohodlný gauč. Pohotovo k nám prišla obsluha a opýtala sa nás, čo si objednáme. Nie veľmi milo som sa na neho pozrel a poznamenal som, že najskôr by sa patrilo priniesť mi nápojový lístok. Svoju chybu ihneď napravil a priniesol nám dva nápojové lístky. Keď som začal listovať v lístku, tak som sa skoro opil z toho, čo všetko tam ponúkajú za miešané drinky, alkoholické nápoje z celého sveta a aj nealkoholické miešané drinky netvorili o nič menšiu časť. Kým som sa dostal po stranu s kávami, tak som prelistoval približne 8 strán nejakých nápojov. Vyšiel som na ulicu pred kaviareň a ešte raz som sa pozrel, či sa to naozaj volá kaviareň. Na moje veľké počudovanie som zistil, že naozaj sedím v kaviarni. Tak som sa vrátil teda k nápojovému lístku. Aj keď alkoholických drinkov a nápojov tam majú hádam aj 100, čo sa týka kávy, veľký výber nečakajte. Objednal som si ako vždy presso, lebo tam hneď človek zistí, v akej kaviarni sedí. Objednávku pbsluha vybavila za 80 sekúnd. Asi rekord môjho skromného života. Ale predsa bolo trošička času rozhliadnuť sa po vybavení interiéru. Bolo tam pár hodín, ktoré ukazovali čas v rôznych mestách na svete. Wi-Fi s malými problémami fungovalo a boli tam aj dva kusy TV, ktoré boli aj pustené, čo mi v iných podnikoch chýba. Sedenie bolo pohodlné a ceny káv sa mi zdali tiež "pohodlné". WC bolo na úrovni s dostatočným priestorom a mydlo s utierkami naopak pri umývadle nechýbali. Kto by len predsa hľadal na vodovodnej batérií páčku, nesnažte sa, je to na senzor :). Káva mi veľmi chutila a servírovanie bolo na úrovni. Mne sa páčilo aj to, že káva bola v čisto bielych šálkach bez zbytočných nápisov. V podniku je zákaz fajčiť cigary. Ale so psom sa dnu bez problémov dostanete, ako som dnes mal možnosť vidieť. Len keby mi nenechal autogram na bunde, čo som mal položenú na pohovke. Inak všetko prebehlo v poriadku a ja som bol spokojný s mojou návštevou. Ako nedostatok považujem nepredloženie nápojového lístku a takisto zlé spracovanie nápojového lístka. Ako plusy by som označil polohu v porovnaní so súkromím a tichom. Kaviareň je blízko cesty a aj frekventovaného chodníka, ale do kaviarne nevidieť a v kaviarni ani autá nepočuť. Kaviareň odporúčam skôr pre kávičkárov alebo posedenie s partiou. Pre rodinu s deťmi je to viacmenej nepoužiteľný podnik a aj pre nefajčiara by to asi nebol celkom príjemný zážitok. Aj kvôli tomu som sa rozhodol udeliť kaviarni 7 bodov z 10 možných.               


                                         
                                                               Podrobnú mapu nájdete TU

2 komentáre:

  1. Asi si sa zase veľmi ponáhľal :-). Tak si si nevšimol, že kaviareň má osobitnú časť pre NEFAJČIAROV - oddelenú dverami ako samostatná miestnosť. A čo sa týka nápojového lístku, miešané nápoje a široký sortiment sú na závadu? A či čo? Chodím sem pravidelne, som 100% nefajčiar a cítim sa tu výborne - naopak od recenzie - som rád, že sa dá vždy vybrať niečo nové. Zdravím Randy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My sme tam boli 2 roky dozadu. Bolo to tam uz vtedy tak? Ak ano ospravedlnujem sa a kazdopadne to aktualizujem lebo aktualnost je nasa zasada. Dakujeme za postreh.

    OdpovedaťOdstrániť