Stránky

9. 3. 2012

Kaviareň: McCafé (Zvolen)

  • Adresa: Strážská cesta; Zvolen
  • Otváracie hodiny: 07:00-23:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 4/10
  • Wi-Fi: mierne blokované ale áno.

Recenzia:
Dnes som zavolal kamaráta, že či náhodou nepôjde somnou hodnotiť kaviareň na okraji mesta. Prvé plus pre mňa bolo, že kaviareň má vlastné parkovisko a bezbariérový prístup. Pri vstupe cez dvojo dverí sme sa dostali do podniku. Po pravej ruke sme mali pult so slávnym rýchlim občerstvením, ale my sme tam prišli na niečo iné. Skoro oproti vchodu bol pult s nápisom kaviareň, alebo niečo také. Najskôr sme stáli v rade a neveriac pozerali na veľkú tabuľu pred nami. Najskôr som myslel, že tie ceny tam hore sú už pripravené na prvý apríl. Ale mýlil som sa. Keď sme sa dostali na rad, pozdravil som sa, no za odzdravenie si bolo treba asi zvlášť priplatiť. Objednávali sme si klasickou formulkou:" dve presá prosím" a dostalo sa mi dopovede, že aké. Lebo presso v McCafé vlastne znamená, že si objednávate picolo. Takže sme dostali dve picolá za 2,60 eur.Všetko nám to položila na podnos s reklamným nápisom a povedala, že mlieko si máme položiť my na podnos a aj cukor si máme zobrať my. Tak sme sa teda oblúžili skoro sami. Keď som čakal, že dostanem bloček, tak som dostal otázku, či si želám ešte niečo. Mal som chuť niečo poznamenať, ale to by nikomu nepomohlo tak som si podnos aj s kávami niesol k stolu sám. Keď som si sadol, urobil som ako tradične fotku pre Vás. Potom som sa išiel napiť vody, ako sa pred kávou patrí. Zistil som, že môj pohárik má na sebe nejaké hnedé odtlačky. Spomenul som si, že aj pani za pultom mala niečím hnedým obliatu uniformu. Tak som si to pekne poznačil a pokračoval som v kontrole. Asi najspokojnejší som bol s WC. Len preto som dal tejto kaviarni 4 body z 10. V kaviarni by ste kľud hľadali len ťažko a hluk bol všade naokolo. Stoly boli an môj vkus veľmi blízko. Káva nám chutila, obsahovala všetko, čo by aj obsahovať mala. Jedine by som sa posťažoval na teplotu kávy, lebo keď som ju hneď ochutnal, bola mierne studenšia ako by mala byť. Pri odchode z kaviarni pani so sluchátkami a mikrofónom na hlave ani nereagovala. Túto kaviareň odporúčam ľuďom, ktorí majú na kávu menej ako 3 minúty času. Inak kaviareň v našom teste neuspela a od našej spokojnosti to má ďaleko.
Podrobnú mapu nájdete TU

2 komentáre:

  1. Nie je to tam az take zle ak sa viete trosku pohybovat po mekaci

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto kaviareň sa dá hodnotiť z dvoch strán. Ako rýchla káva so sebou alebo ako kaviareň ako taká. My sme sa rozhodli opísať ju v porovnaní s inými podnikmi na úrovni. Ja osobne navštevujem množstvo kaviarní a viem približne ako by to tam malo vyzerať. Ku káve patrí kľud a pohodlné posedenie. Tu som ho nenašiel a správanie personálu bolo typické pre rýchle občerstvenie ale nie pre kaviareň.

      Odstrániť