Stránky

30. 3. 2012

Kaviareň: Art Cafe (Zvolen)

  • Adresa: Pasáž ČSOB, Nám. SNP 41, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Pon - sob: 7:30 - 22:00; Ned: 13:00 - 22:00
  • Kaviareň je: fajčiarska / nefajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: áno
Recenzia:
Práva som sa usadil v kaviarni, ktorá sa nachádza v centre Zvolena, priamo na námestí. Zároveň sa nachádza v jednej pasáži, ktorých je tu viac. Avšak nájsť tento podnik je jednoduché, lebo nápis Vás nasmeruje priamo k dverom. Už pasáž sama o sebe je veľmi pekná a moderná. Kaviareň nie je o nič horšia. Aj keď po celej dĺžke kaviarne sú presklené steny, vôbec mi to nevadilo v tomto prípade, lebo okolo kaviarne zatiaľ nikto neprešiel. Sedenie je aj na chodbe a aj tam sú na stenách obrazy, ako aj dnu.
Ten polbod, čo som stiahol je za prvú a zároveň aj poslednú vec, ktorá mi tu vadí. Chýba pohodlné posedenie. Nachádzajú sa tu 2 pohovky, ale pohodlie vyzerá inak. V celej kaviarni je maximálne čisto. Je tu Wi-Fi, TV je nadomnou zapnuté a obsluha je maximálne pozorná a milá. Pozdravila ma skôr, ako som za sebou zavrel dvere. Aj keď až na požiadanie, ale priniesla mi nápojový lístok. Prehľadný a rozsiahli. Nemám čo vytknúť. Dokonca mi vysvetlila, čo ktorý znak v lístku znamená. Časť nápojového lístku tvorí aj legenda, ako vlastne káva vznikla. Veľmi zaujímvý článok :)
Objednal som si espresso. Stojí 1,10€ a k tomu mlieko za 0,20€. Ani som si nestihol otvoriť notebook a už mi espresso priniesla. V tejto kaviarni je espresso naozaj expresná záležitosť. Priniesla mi to nie na plechovom podnose, ale na sklenenom, čo ma milo prekvapilo. Dostal som aj sladkú drobnosť, ako vidíte na fotke. Espresso chutilo famózne. Po pár nevydarených espressách z predchádzajúcich dní mi to padlo ako modré z neba. Už farba peny nasvedčovala, že ma čaká pri pití príjemný zážitok. Okrem kávy tu ponúkajú aj výborný čaj.
Nebol problém ani s pripojením notebooku do elektriky. WC je čisté a pekne zariadené. Uterák aj sušič na ruky tam sú. 

Celkový dojem? Výborný!  Čistota na plný počet - podlaha sa krásne leskne. Chuť kávy - výborná. Keď k tomu prirátame, že kaviareň je "skrytá" v pasáži a je tu dokonalý kľud, neostáva mi nič iné len pochváliť obsluhu a interiér. A ešte ma napadlo jeden nedostatok. K espressu som nedostal pohárik vody. Mne osobne to dosť chýba, ale nie všetci si na to potrpia. Takže prípadnú návštevu nechávam na Vás. Ale určite Art Cafe stojí za návštevu.
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára