Stránky

6. 3. 2012

Kaviareň: Joj cafe (Žilina)

  • Adresa: Hlinkovo námestie, OC Mirage - Žilina
  • Otváracie hodiny: Po - Ne: 9:00-22:00
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: áno, je v dosahu
Recenzia:
Do tejto kaviarne som sa nedávno dostal na odporúčanie známich zo Žiliny, ale aj od môjho brata, ktorému nedalo spať, že taký fanúšik jojky ako on tam ešte nebol. Tak sme sa raz pri príležitosti návštevy Žiliny zatúlali aj do OC Mirage. Nájsť Joj cafe nebol žiadny problém. Čo mňa potešilo najviac, že parkovisko je blízko a netreba veľa chodiť, ak akurát vonku nie je ideálne počasie. Prvý dojem v mojej hlave bol asi: "Ježiš, zase ďalšia kaviareň v nákupnom centre, v ktorej sa Vás dotýkajú okoloidúci a pri troške námahy Vám rukou dočiahnu na stôl". Ale táto konkrétna myšlienka sa ta pár sekúnd stratila. Sedenie je vymyslené oveľa lepšie, ako v iných kaviarniach, čo sú v nákupných a obchodných centrách. Kaviareň sa odlišovala od iných jej podobných hlavne tým, že je nefajčiarska. Okrem iného je skvele prispôsobená na návštevu s deťmi. Dokonca veľkú časť nápojového lístka tvorí menu práve pre deti. Tak isto tam deti majú aj svoj vlastný kútik. Čo sa týka cien, ostal som milo prekvapený, lebo som čakal trošku vyžšie ceny. Aj toto bolo veľké plus a preto táto kaviareň dostala asi najlepšie hodnotenie, aké u nás môžu dosiahnúť kaviarne v obchodných a nákupných centrách. O kvalite kávy a nápojov nebolo ani najmenších pochýb. Takisto som nadobudol pocit, že ma obsluhujú skutoční profesionáli. Práca za barom im išla nevídane dobre a rýchlosť bola takisto rekordná. Veľké plus pre mňa bolo, že v TV išli seriály, ktoré sú vyrobené na Slovensku v rovnomennej televízií. Dokonca nie je nič výnimočné, ak sa Vám tam podarí stretnúť hviezdu nejakého seriálu, alebo Vás dokonca obslúži niekto z televízie. Ja osobne som bol obslúžený "len" obyčajným personálom. Určite si nenechajte újsť návštevu tejto kaviarne, keď sa nachádzate v krásnom meste Žilina. Mimochodom aj samotný obchodný dom Mirage je postavený veľmi precízne a stojí za to poprechádzať sa po jeho poschodiach.
Podrobná mapa TU

1 komentár: