Stránky

21. 3. 2012

Kaviareň: Caffe Cverna (Bratislava)

  • Adresa: Košická 37/J, Bratislava
  • Otváracie hodiny: Po. - Pi.: 9:00 - 24:00  So: 12:00 - 24:00 Ne: 17:00 - 24:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 10/10
  • Wi-Fi: áno

Recenzia
Poznáme kaviarne ktore si zaslúžia aby sme na úvod začali čo to o ich  histórii.
Začnem tým, že na  základe čoho má kaviareň pomenovanie Cverna. Je to tým, že sa nachádza  v bývalej cvernovke, ktorá bola preslávená ako najväčšia fabrika na výrobu nití. Po prerobení v jednej z jej časti tam vznikla jedna útulná kaviareň, ktorá si ma okamžite získala svojim ojedinelým vzhľadom, ktorý už na prvý pohľad sa vymyká bežným kaviarniam. Steny sú obložene lícovými  tehlami staršieho vzhľadu. Sedenie bolo veľmi útulne a zároveň pohodlné, kreslá a mohutné sedačky sú ladené do tmavých tónov. Sú tmavohnedé až čierne, stoly majú svetlohnedú farbu . Bar zapadal do prostredia, ktorý bol tiež z tehál. Čo sa mi veľmi páčilo bolo, že nad barom sa nachádzalo aj prijemné posedenie,  z ktorého sme videli, ako všetko je spolu zladené. Sedačky boli uložené pre dvoch, potom pre štyroch. Striedalo sa to na jednej strane boli uložené do tvaru U, čo dodávalo pocit súkromia .Celá miestnosť bola presvetlená slnečným svetlom napriek tomu, že sa v kaviarni sa nachádzajú veľké okná, cez ktoré nič nevidieť. Mne osobne to vôbec neprekážalo, pravé naopak, ako celku to dávalo ten šmrnc. Po usadení prišla milá obsluha s úsmevom, ktorá nám ponúkla akciu, ktorá pravé prebiehala. Prekvapili ma špeciality, ktoré ponúkali. Môžem spomenúť, ako je granita, čo znamená pravý taliansky dezert,  či masccarpino. Také Frapé tu stojí € 1,60 či  Espresso € 0.90. Ja som si dala klasicky Frapé, ktoré spĺňalo až preskočilo moje očakávania. Bolo jednoducho úžastné. Nemala som slov a je to najlepšie Frapé, aké som kedy pila. Okrem toho táto kaviareň ponúka možnosť zahrať si biliard a šípky, čo môže byť veľmi príjemné pri popijaní kávičky. Navštívila som aj sociálne zariadenie, ktoré spĺňalo svoje kvality .Mne sa tam páčilo, ale ako sa hovorí "sto  ľudí, sto chutí" a  nie každému vyhovuje to prostredie. Jedine čo som oľutovala  je to, že sa nachádza vyše 350km od domova o takom niečom môžem snívať...
Podrobnú mapu nájdete TU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára