Stránky

4. 3. 2012

Niečo o našej práci.


Neraz naša práca bez "osladenia kávy " je neľudská úloha...


Keďže som veľký fanúšik Kabátu a kávy, tak som si povedal, že prečo to nespojiť do jedného. Aj keď tento text nikdy nebol zameraný práve na kaviarne, ale je v ňom veľa pravdy. Teda hlavne pre nás, pre prispievateľou, porotcou, ochutnávačov a platiacich zákazníkov :). Niekedy naozaj nestačí a tú kávu treba osladiť trošičku viacej ako obvikle, lebo nie v každom podniku je pitná. Občas máte pocit, že to čo máte v šálke kávove zrnko ani nevidelo. Ale čo s tým už narobíme. Ako všade tak aj na Slovensku máme dobré kaviarne, zlé kaviarne a bohužiaľ aj kaviarne, ktorím by som ja osobne zakázal používať v názve slovo káva.
                                                                                                                                                 Tanatos


1 komentár:

  1. kua petinko ja ti tu budem opravovat tie gramaticke chyby,obvikle s makkym i by som nenapisal ani s dvomi promile:D

    OdpovedaťOdstrániť