Stránky

5. 3. 2012

Kaviareň: Oxygen Cafe (Zvolen)

  • Stránka už dlhší čas funguje na adrese
     
  • Adresa: Námestie SNP 80/22, Zvolen
  • Otváracie hodiny: Po - Šv: 7:00-22:00, Pi: 7:00-24:00, So: 8:00-0:00, Ne:14:00-21:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: áno  (heslo je potrebné vypýtať si u obsluhy)
Recenzia:
Túto kaviareň navštevujem pomerne často, keďže sa
nachádza priamo na námestí SNP vo Zvolene. Nachádza sa priamo za pobočkou jedného mobilného operátora. Vchod do kaviarne sa nachádza z bočnej strany v podchode. Kaviareň už pri vstupe dnu zanecháva silný dojem. Všade okolo sú umiestnené presklené nádrže s vodou, ktoré sú podsvietené a je do nich vpúšťaný vzduch. Je to veľmi príjemý pohľad popri pití kávy. Obsluha je veľmi pozorná a rýchla. Vždy s úsmevom a ochotne pomôže aj keď som sa zahral na človeka, ktorý je v kaviarni prvý krát, poradila mi správne a venovala mi dosť času. Aj keď som videl, že pán pri vedľajšom stole fajčí, necítil som absolutne žiadny zápach. Preto som si začal všímať, ako je tam spravené vetranie. Vždy je tam príjemný a svieži vzduch. Keďže kaviareň nemá okno smerom na námestie, je tam kľud a nepripadáte si ako vo výklade, aj keď ste sotva 10 metrov od námestia. Ceny sú primerané kvalite a absolútne s cenami súhlaím. Káva je veľmi pekne servírovaná s pohárikom vody a dvoma kúskami cukru. Mne osobne tam chýbala sladká drobnosť, ktorú v iných podnikoch v podobnej triede dostanete. Obzvlášť ma zaujala ponuka studených nápojov, do ktorých sa dáva ako prísada káva. Veľmi mi to chutilo, aj keď bolo treba počkať, kým sa aspoň časť ľadu neroztopí, lebo ho tam bolo na môj vkus priveľa a bolo to zo začiatku nepríjemne studené. Keď som si odskočil na WC zistil som, že ani tam personál nenechal nič na náhodu a udržiava ho vo výbornom stave so všetkým, čo k tomu patrí. Kaviareň má skoro stále v ponuke aj nejaké akciové nápoje, ktoré keď si objednáte, tak určite neoľutujete. Kvôli nášmu vysokému hodnoteniu za interiér a za kvalitu ako kávy, tak aj obsluhy môžme túto kaviareň odporučiť všetkým, čo sa nachádzajú v jej blízkosti a majú chuť si posedieť na vysokej úrovni pri dobrých nápojoch. Kaviareň takisto obsahuje aj TV, ktorý bol zapnutý vždy, keď som tam prišiel a nebol tam len na okrasu ako v iných podnikoch. Rozhodne Vám odporúčam navštíviť túto kaviareň, ale ak máte možnosť vyhnúť sa doprave vlastým autom, tak určite aj tak urobte, lebo parkovanie v okolí je po prvé dosť ďaleko a po druhé je málokedy voľné.

Podrobnú mapu nájdete TU









9 komentárov:

  1. Asi sme boli v inom podniku!! Oxygen je pekna kaviaren, ale malicka... ked sme tam boli, fajcili asi dva stoly a zo svetra som to vetrala dva dni. Dalej, ked si sadnete k stolu najblizsie k predajni, ludia budu asi pol metra chodit okolo vas na WC (vratane pracovnicok mob. operatora, cize dost frekventovane)... podla mna premrstene hodnotenie, vzhladom na to, ake dostali ine podniky. Nefajciarom by som jednoznacne odporucila skor iny podnik.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hodnotím a recenzujem na základe mojej návštevy. Keď som tam bol ja (nie raz), nemal som problém so žiadnymi pracovníkmi ani pracovníčkami. Je možné, že keď ste tam boli Vy, tak sa to stalo. Ale ja píšem recenziu na základe mojej návštevy. Bol som tam a fajčilo sa. Na mojom oblečení ostala minimálna stopa narozdiel od podnikov okolo na námestí. Ale ďakujeme aj za Váš názor a postreh.

      Odstrániť
  2. Trošku kritika stoly sú tam neprimerane vysoké k nízkym inač veľkým ale možno až príliš mäkkým pohovkám proste ak sa chcete opreť o stôl a popíjať si svoj nápoj nastáva trocha problém že musíte byť vystretý a to vonkoncom nieje pohodlné. No v kaviarni sú aj stoličky no to je ale už klasika ktorú nepreferujem :-). Súhlasím inač s recenziou. Odporúčam sa tam mrknúť príjemne prostredie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AnonymnýMar 23, 2012 03:06 PM --- súhlasim. Pracovnicky O2 tam chodili dookala kazdu chvilu.
    Adminom: mali by ste prehodnotit niektore hodnotenia alebo navstivit podnik viackrat!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa nám podarí navštíviť všetky kaviarne, ktoré máme v pláne (cca 325 podnikov), začneme sa aj vracať do tých, kde ľudia nesúhlasia s recenziami a posvietime si na veci, ktoré si všimli ľudia, lebo my tiež nemôžme sedieť naraz v troch kaviarniach a takisto nievieme zaručiť, či sa aj Vám stane to, čo sa stalo nám a naopak.

      Odstrániť
  4. Sledujem stranku kazdy den a posledne dni to pribudalo dako pomaly... 2 podniky.. dakedy ste stihli aj viac..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lebo teraz už musíme cestovať a nemáme to po ruke ako doteraz.

      Odstrániť
    2. Mohli by ste nahodit naspat tu reklamu neviem preco ste ju rusili ta uzivatel si myslim az tak nevadila

      Odstrániť
  5. Reklama bude vtedy, keď prejdeme na nový hosting. Ako ste si mohli všimnúť "frčíme" na blogspot.com - pomalý hosting a nedá sa nám tu nič prispôsobiť. V pondelok prechádzame na vlastný priestor, ktorý už bude o niečom inom aj graficky aj funkciami

    OdpovedaťOdstrániť