Stránky

7. 3. 2012

Kaviareň / Penzión: Pohoda (Sliač)


  • Adresa: SNP 10, Sliač
  • Otváracie hodiny: -
  • Kaviareň je: nefajčiarska
  • Hodnotenie: 9/10
  • Wi-Fi: nie
Recenzia:
Aj napriek tomu, že do tejto kaviarne mám skoro na skok, som tam za celý ten čas odkedy vznikla prišiel len približne pred dvoma mesiacmi. Nejak nikdy nebol dôvod, ale vtedy som sa tam vybral s jednou kamarátkou. Vonkajšie prostredie nijak nezaujme, ale ani neodradí. Budova sa nachádza hneď vedľa hlavnej cesty a zrovna na tej nesprávnej strane, takže musíte cez cestu prejsť aby ste sa tam dostali.
V lete a v teplých mesiacoch ponúkajú aj sedenie vonku, ale to má viac nevýhod ako výhod, pretože je to posedenie len na drevených laviciach a cca 15 metrov od Vás je cesta. Posedením na drevených laviciach vonku sa však určite nenechajte odradiť a choďte radšej hneď dnu. Na vonkajšej terase sa môže fajčiť.
Samotná kaviareň je zariadená veľmi pekne a útulne. Sedieť sa dá na prútených kreslách vystlaných vankúšmi. Obsluha bola výborná. Aj napriek tomu, že v tom čase, keď som tam bol, tam mala obsluha nejakého známeho, nijak to neovplyvňovalo jej pohotovosť a rýchlosť, tak ako to býva v mnohých iných podnikoch, ktoré tu máme tiež zrecenzované.
Kamarátka si dala latte. Obidve kávy boli spravené pekne a ona sama povedala, že latte tu robia veľmi výborné, že si ho dáva vždy, keď túto kaviareň navštívi. Ja som bol so svojím pressom spokojný. Cenová kategória kaviarne je tak ako je obvyklé, žiadne nadhodené ceny.
Kúsok od kaviarne sa nachádzajú autobusové zastávky, zdravotné stredisko, kostol a obchod.
Ak budete na Sliači hľadať kam by ste zašli na chvíľku si posedieť, verím, že aj Vám sa môže táto kaviareň zapáčiť.
Pohoda okrem toho, že je kaviarňou poskytuje aj ubytovanie, ale s tým žiadne skúsenosti nemám :) Viac informácií nájdete na ich webovej stránke tu.
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára