Stránky

26. 3. 2012

Kaviareň: CC-Coffe (Banská Bystrica)


  • Adresa: Na Troskách 25, Banská Bystrica (Europa Shoping Center)
  • Otváracie hodiny: Pondelok-nedeľa: 9:00-21:00
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie: 7/10
  • Wi-Fi: dnes som nechytil (26.3.2012)
Recenzia:
Ako som už spomenul v adrese. Kaviareň sa nachádza v ESC Banská Bystrica. Táto kaviareň patrí k podnikom, o ktorých neviem, čo napísať. Je to jednoducho kaviareň, ktorá sa nachádza v obchodnom centre. Pri tomto spojení je smozrejmé, že okolo kaviarne v tesnej blízkosti prejde veľký počet ľudí. Súkromie tam budete hľadať márne. Stoly sú blízko seba, ale stoličky sú príjemné na posedenie, aj keď tak na prvý pohľad tak nepôsobia. Všade okolo Vás prevláda červená farba a nie každému to pri "kávičkovaní" vyhovuje. Okrem toho sú tam všade logá jedného výrobcu nealkoholických nápojov (názov kaviarne napovie, o ktorú značku ide). Trošku by sa ich zišlo preriediť. Čakal som aj Wi-Fi pripojenie, ale to sa mi nepodarilo nadviazať za celé posedenie. Obsluha bola obýčajná. Robili len to, čo museli, ale slušnosť tam nechýbala. Ale urobiť niečo naviac by neuškodilo. Keď priniesli kávu, ledva sa im to zmestilo na malé stolíky :).Ku káve výhrady nemám, ale takisto opäť len priemer. 
Táto kavaireň sa mi zdala najlepšia z obchodného centra. Možno preto, že bola trošku ďalej od chodby, kde chodia stovky ľudí. Výzor kaviarne mne osobne vadil. Keď počujem slovo kaviareň, predstavujem si o niečo väčší kľud, ako som zažil tu. 
Niektoré stoly so stoličkami sa nachádzajú dokonca v chodbe a preto som hodnotil na 7 bodov. K tomu stolu by som si nesadol ani v prípade, že by mi dali kávu zadarmo.
Podrobnú mapu nájdete TU

3 komentáre:

  1. Ta cervena farba je priserna citim sa ako keby som sa nachadzal v inom type podniku...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby len farba. Hlavne to červené logo ktoré je na stole, na stenách, na tabuľkách na chladničke. Nejdem uvádzať akej, ale asi všetci viete akej firme patrí :) Aspoň niekto somnou súhlasí :)

      Odstrániť
  2. dnes som tam bol a obsluha veru bola mizerná. Najskôr si nás 15 minút nikto nevšímal, potom začali obsluhovať tých čo prišli pred minútou, a to už človeka nahnevá. "Brigádnička" nepoznala ani kuponovu ponuku - marlenka, káva + nealko. O všetko bolo treba žiadať. Pri výtke ani náznak ospravedlnenia či nejakej ochoty. Do tohto podniku už nikdy nezavítam.

    OdpovedaťOdstrániť