Stránky

5. 3. 2012

Kaviareň: Kursalón (Sklené teplice)

  • Adresa: kúpele Sklené teplice Kurs salón
  • Otváracia doba: 9.00 - 21.00 pri akciách do neskorých nočných hodín
  • Kaviareň je: fajčiarska
  • Hodnotenie 8/10
  • Wi-Fi: áno


Recenzia:
Túto kaviareň som navštevovala pravidelne počas pobytu v kúpeľoch, ktorá sa nachádza v strede kúpeľných domov pri parku a môžem ju zaradiť medzi tie moje najobľúbenejšie. V kaviarni sa okrem iného nachádza aj recepcia kúpeľov, kde je možnosť si okrem iného zakúpiť rôzne procedúry. Kaviarnička už na prvý pohľad ohúri, dýcha históriou  gotického štýlu, vonku sa nachádzajú vysoké stĺpy a celá miestnosť je presvetlená veľkými oknami ktoré siahajú od zeme až po vrch  a vymaľovaná je krémovou farbou .V tomto prostredí som sa cítila veľmi príjemne . Kapacita kaviarne je 40 miest vo vnutri a počas leta majú krásnu terasu, ktorá je obklopená prírodou a neďaleko toho sa nachádza aj soľná jaskyňa a sem tam sa pri vás staví prítulné mačiatko. Personál kaviarne bol veľmi milý, zhovorčivý a ochotne Vám poradí. Ja som si pravidelne dávala môj najobľúbenejší  milkshake v rôznych príchutiach, ktorý si ma svojou chuťou získal. Okrem toho ponúkajú aj zákusky, zmrzlinové poháre, pivo, veľký vyber káv tiež aj dennú tlač. Tejto kaviarni nemám čo vytknúť mne sa tam páčilo a môžem to každému odporučiť. Káva chutila priemerne a cenovo to tam majú trošku nadhodnotené. WC boli taký priemer, ale všetko čo tam má byť tam bolo. 
Podrobnú mapu nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára